Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


500 lei
Dezrom
2953

500 lei
FullDezromAuto
38

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Hatchback (HN) 2.0 ST EcoBlue 190 cai BCDA
500 lei
Dezrom
2953

500 lei
FullDezromAuto
38

500 lei
Dezrom
2953

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Hatchback (HN) 1.0 EcoBoost mHEV 125 cai B7DA
500 lei
FullDezromAuto
38

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.0 EcoBoost 100 cai B3DA
500 lei
Dezrom
2953

500 lei
Dezrom
2953

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.5 EcoBlue 120 cai ZTDB
500 lei
Dezrom
2953

500 lei
Dezrom
2953

500 lei
Dezrom
2953

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Sedan (HM) 1.5 Ti-VCT 122 cai Y2DA
500 lei
Dezrom
2953

500 lei
Dezrom
2953

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.0 EcoBoost 100 cai B3DA
500 lei
FullDezromAuto
38

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.5 EcoBlue 95 cai Z2DA
500 lei
Dezrom
2953

500 lei
FullDezromAuto
38

500 lei
Dezrom
2953

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.5 EcoBlue 120 cai ZTDB
500 lei
FullDezromAuto
38

500 lei
Dezrom
2953

500 lei
FullDezromAuto
38

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Sedan (HM) 1.0 EcoBoost 101 cai B3DA
500 lei
Dezrom
2953

500 lei
Dezrom
2953

500 lei
Dezrom
2953

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV 125 cai B7DA
500 lei
Dezrom
2953

500 lei
Dezrom
2953

500 lei
Dezrom
2953

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Hatchback (HN) 1.0 EcoBoost 85 cai SFDC
500 lei
Dezrom
2953

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Sedan (HM) 1.5 EcoBlue 95 cai Z2DA
500 lei
FullDezromAuto
38
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaAmortizoare
Olt. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: