vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

474 lei
AlyExpressVLD
19

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FEBI BILSTEIN CITROEN SAXO (S0, S1) 2001-2004 - 18342
206 lei
AlyExpressVLD
19

286 lei
PieseAutoSuceava
7125

Unitate de control,bujii incandescente (0281003009 BOSCH) Citroen,FIAT,PEUGEOT,ROVER
319 lei
PieseAutoSuceava
7125

Releu bujii incandescente HITACHI PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1994-1996 - 132085
156 lei
TopTechAuto
2888

491 lei
AlyExpressVLD
19

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SASIC CITROEN SAXO (S0, S1) 1996-2003 - 9310007
401 lei
AlyExpressVLD
19

Unitate de control,bujii incandescente (4RV008188321 HELLA) ALFA ROMEO,Citroen,PEUGEOT
227 lei
PieseAutoSuceava
7125

Releu bujii incandescente HITACHI CITROËN JUMPY I caroserie (BS_, BT_, BY_, BZ_) 1998-2006 - 132085
156 lei
TopTechAuto
2888
暗区突围 s1赛季 科恩币 维修手册 价格
din categoriaReleu bujii
Peugeot
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.