500
2
500C
1
500L
1
500X
2
Brava
4
Bravo
13
Doblo
9
Ducato
36
Grande Punto
3
Idea
3
Panda
2
Punto
10
Qubo
2
Scudo
37
Stilo
2
Tipo
3
Ulysse
36
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

100 lei
Dezmembrariandrei
6909

195 lei
Autoeshop
9487

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Fiat UNO (146A/E) 1983-2006 #2 046428175
213 lei
Expertauto1
19934

Unitate de control,bujii incandescente OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_), OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL REKORD E combi (61_, 66_, 67_) - BERU GR064
339 lei
Pieseautodetop
3551

100 lei
AutoPartsAndrei
282

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_), OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL REKORD E combi (61_, 66_, 67_) - HCO
113 lei
Pieseautodetop
3551

90 lei
DezAutoDEX
739

200 lei
DezAutoDEX
739

195 lei
Autoeshop
9487

Unitate de control,bujii incandescente (0148800008S MEYLE) Citroen,FIAT,MERCEDES-BENZ,PEUGEOT
502 lei
PieseAutoSuceava
6981

627 lei
Pieseautodetop
3551
京东e卡 被他人绑定
din categoriaReleu bujii
Fiat
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: