Marcă / Model
Citroen
6
Fiat
3
Ford
30
Iveco
3
Jaguar
2
Lancia
2
Land Rover
3
Mercedes
124
Nissan
1
Opel
32
Peugeot
7
Renault
3
Seat
1
Volkswagen
1
Volvo
18
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

360 lei
SsvAuto
29816

Releu bujii, cod 65190009000, Mercedes Clasa E (W212) 2.2 CDI, OM651924 (id:500016)
145 lei
DezmaAuto
17032

406 lei
Auto_farm
12577

Releu Bujii Incandescente 4Max Mercedes-Benz E-Class W211 2002-2009 0608-02-0005P
360 lei
SsvAuto
29816

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210), Sedan, 06.1995 - 08.2003 HITACHI 132158
362 lei
Auto_farm
12577

472 lei
Auto_farm
12577

Releu bujii, cod A6511530279, Mercedes Clasa E (W212), 2.2 CDI, OM651924 (id:657692)
223 lei
DezmaAuto
17032

145 lei
DezmaAuto
17032

360 lei
SsvAuto
29816

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212), Turism, 08.2009 - 12.2016 HITACHI 132177
406 lei
Auto_farm
12577

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212), Turism, 08.2009 - 12.2016 Hitachi 132178
472 lei
Auto_farm
12577

145 lei
DezmaAuto
17032

223 lei
DezmaAuto
17032

Releu Bujii Incandescente 4Max Mercedes-Benz C-Class W203 2000-2007 0608-02-0005P
360 lei
SsvAuto
29816

360 lei
SsvAuto
29816

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210), Turism, 06.1996 - 03.2003 Hitachi 132159
390 lei
Auto_farm
12577

390 lei
Auto_farm
12577

145 lei
DezmaAuto
17032

360 lei
SsvAuto
29816

360 lei
SsvAuto
29816
京东e卡 被他人绑定
din categoriaReleu bujii
Oradea Bihor.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: