Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


363 lei
Pieseautodetop
3551

499 lei
EAutoShopro
28

177 lei
Auto_farm
12558

Amortizor Spate Dreapta-Stanga 650mm-403mm 45mm IVECO EUROSTAR EUROTECH MH EUROTECH MP EUROTECH MT EUROTRAKKER S- IVECO EUROSTAR (E2J 6X2 240E P), 01.1993 - 10.2002 Monroe T5269
438 lei
Auto_farm
12558

Amortizor IVECO EuroTech MT, IVECO EuroStar, IVECO EuroTech MP - MONROE T1138
553 lei
Pieseautodetop
3551

448 lei
Auto_farm
12558

Amortizor Spate Dreapta-Stanga 650mm-403mm 45mm IVECO EUROSTAR EUROTECH MH EUROTECH MP EUROTECH MT EUROTRAKKER S- IVECO EUROTECH MH, 01.1998 - Monroe T5269
438 lei
Auto_farm
12558

177 lei
Auto_farm
12558

438 lei
Auto_farm
12558

Amortizor Spate Dreapta-Stanga IVECO EUROSTAR EUROTECH MH EUROTECH MP EUROTECH MT 01.92- IVECO EUROTECH MH, 01.1998 - Magnum Technology M0082
177 lei
Auto_farm
12558

Amortizor punte fata (20387 FEBI BILSTEIN) IVECO EUROSTAR|EUROTECH MP|EUROTECH MT|STRALIS|X-WAY
325 lei
EAutoShopro
28

591 lei
Pieseautodetop
3551

Amortizor punte fata (20370 FEBI BILSTEIN) IVECO EUROSTAR|EUROTECH MP|EUROTECH MT|EUROTRAKKER|S-WAY|STRALIS|T-WAY|TRAKKER|X-WAY
343 lei
EAutoShopro
28

192 lei
Auto_farm
12558

Amortizor IVECO EuroTech MT, IVECO EuroStar, IVECO EuroTech MP - SACHS 131 621
448 lei
Pieseautodetop
3551

425 lei
Auto_farm
12558

448 lei
Auto_farm
12558

Amortizor Spate Dreapta-Stanga IVECO EUROSTAR EUROTECH MP EUROTECH MT 01.92- IVECO EUROTECH MP, 01.1992 - Magnum Technology M0081
192 lei
Auto_farm
12558

448 lei
Auto_farm
12558

192 lei
Auto_farm
12558

Amortizor Spate Dreapta-Stanga IVECO EUROSTAR EUROTECH MH EUROTECH MP EUROTECH MT 01.92- IVECO EUROTECH MT, 01.1992 - 08.1998 Magnum Technology M0082
177 lei
Auto_farm
12558

Amortizor punte fata (20198 FEBI BILSTEIN) IVECO EUROSTAR|EUROTECH MP|S-WAY|STRALIS
338 lei
EAutoShopro
28
京东e卡 被他人绑定
din categoriaAmortizoare
Iveco Eurostar
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: