Te-ar mai putea interesa şi ...


100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Dreapta Fata Opel Corsa E E 2014/09-2023/12 1.3 CDTi 70KW 95CP Cod 51783654
100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Stanga Fata Opel Corsa E E 2014/09-2023/12 1.3 CDTi 70KW 95CP Cod 51796542
100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Stanga Fata Opel Corsa E E 2014/09-2023/12 1.4 55KW 75CP Cod 51796542
100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Dreapta Fata Opel Corsa E E 2014/09-2023/12 1.0 66KW 90CP Cod 51783654
100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Dreapta Fata Opel Corsa E E 2014/09-2023/12 1.4 55KW 75CP Cod 51783654
100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Dreapta Fata Opel Corsa E E 2014/09-2019/06 1.4 Turbo 74KW 101CP Cod 51783654
100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Stanga Fata Opel Corsa E E 2014/09-2023/12 1.0 66KW 90CP Cod 51796542
100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Dreapta Fata Opel Corsa E E 2014/09-2019/06 1.4 Turbo 74KW 101CP Cod 51783654
100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Dreapta Fata Opel Corsa E E 2014/09-2023/12 1.3 CDTi 70KW 95CP Cod 51783654
100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Dreapta Fata Opel Corsa E E 2014/09-2023/12 1.4 66KW 90CP Cod 51783654
100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Stanga Fata Opel Corsa E E 2015/03-2023/12 1.4 Turbo 110KW 150CP Cod 51796542
100 lei
EuroPieseAuto
202

Amortizor Dreapta Fata Opel Corsa E E 2015/03-2023/12 1.4 LPG 66KW 90CP Cod 51783654
100 lei
EuroPieseAuto
202
京东e卡 被他人绑定/2014 2018/2014 2018/2014 2018
din categoriaAmortizoare
Balotesti Ilfov.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: