Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


Amortizor punte fata stanga OPEL CORSA E 14- - Cod intern: M20401684 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
378 lei
Autoeshop
9513

160 lei
Autoeshop
9513

210 lei
EAutoShopro
29

Amortizor punte fata dreapta OPEL CORSA E 14 - Cod intern: W20287177 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
334 lei
Autoeshop
9513

Amortizor fata dreapta OPEL Corsa E Hatchback (X15) (An fabricatie 09.2014 - ..., 69 - 150 CP, Diesel, Benzina, Benzina/Gaz petrolier (LPG)) - Cod intern: W20128117 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
160 lei
Autoeshop
9513

676 lei
EAutoShopro
29

Amortizor fata dreapta OPEL Corsa E Van (X15) (An fabricatie 09.2014 - ..., 69 - 95 CP, Diesel, Benzina) - Cod intern: W20128117 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
160 lei
Autoeshop
9513

Amortizor punte fata stanga OPEL CORSA E 14- - Cod intern: W20128116 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
160 lei
Autoeshop
9513

694 lei
EAutoShopro
29

Amortizor fata stanga OPEL Corsa E Van (X15) (An fabricatie 09.2014 - ..., 69 - 95 CP, Diesel, Benzina) - Cod intern: W20128116 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
160 lei
Autoeshop
9513

160 lei
Autoeshop
9513

Amortizor punte spate OPEL CORSA E (X15) 1,4 LPG (08, 68) 15- - Cod intern: W20039874 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
287 lei
Autoeshop
9513

376 lei
Autoeshop
9513

200 lei
Autoeshop
9513

Amortizor punte fata dreapta OPEL CORSA E (X15) 15- - Cod intern: W20186635 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
376 lei
Autoeshop
9513

223 lei
Autoeshop
9513

Amortizor OPEL CORSA E Van - Cod intern: W20187676 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
229 lei
Autoeshop
9513

350 lei
Autoeshop
9513

Amortizor punte fata dreapta OPEL CORSA E - Cod intern: W20039916 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
350 lei
Autoeshop
9513

398 lei
EAutoShopro
29

183 lei
Autoeshop
9513
京东e卡 被他人绑定/2014 2018/2014 2018/2014 2018
din categoriaAmortizoare
Cluj.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: