500
76
500L
337
500X
147
Albea
34
Brava
58
Bravo
371
Croma
279
Doblo
497
Ducato
876
Freemont
253
Grande Punto
205
Idea
168
Linea
408
Marea
58
MULTIPLA
10
Panda
76
Punto
292
Qubo
96
Scudo
73
Sedici
227
Stilo
145
Strada
95
Talento
11
Tipo
231
Ulysse
22
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

67 lei
AutopiesaRO
11548
![Rola ghidare / conducere, curea transmisie ALFA ROMEO 145 (930_) [ 1994 - 2001 ] Automotive Bearings 03.165](https://www.pieseauto.ro/poze/rola-ghidare-conducere-curea-transmisie-alfa/rola-ghidare-conducere-curea-transmisie-alfa-75e78107f0351803f96-0-0-0-0-0.jpg)
Rola ghidare / conducere, curea transmisie ALFA ROMEO 145 (930_) [ 1994 - 2001 ] Automotive Bearings 03.165
50 lei
ToyoParts
1830

47 lei
Onlymania
1158

Rola ghidare/conducere curea transmisie FIAT LINEA (323) - Cod intern: W20152737 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
56 lei
Autoeshop
9550

Rola ghidare/conducere, curea transmisie Fiat LINEA (323) 2007-2016 #2 1204295
89 lei
Expertauto1
20204

208 lei
AlyExpressVLD
15

92 lei
Auto_farm
12605

59 lei
Comnico
5255

67 lei
Bestautovest
39500

Rola ghidare/conducere, curea transmisie QWP WBT151 pentru CITROEN JUMPER II bus, DUCATO platou / sasiu (250_) de la 2006
53 lei
AutoJoy
107

218 lei
TopTechAuto
2800

47 lei
Onlymania
1158

Rola ghidare/conducere, curea distributie pentru OPEL ZAFIRA TOURER C (P12) 2011-2020
208 lei
AlyExpressVLD
15

73 lei
Comnico
5255

85 lei
Autoeshop
9550

93 lei
OnePlusAuto
596

93 lei
OnePlusAuto
596

Rola ghidare/conducere, curea transmisie QWP WBT151 pentru CITROEN JUMPER II bus, DUCATO bus (250_) de la 2006
53 lei
AutoJoy
107

Rola ghidare/conducere, curea transmisie QWP WBT151 pentru CITROEN JUMPER II bus, DUCATO caroserie (250_) de la 2006
53 lei
AutoJoy
107

82 lei
AutopiesaRO
11548
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaRola ghidaj accesorii
Fiat
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.