500
74
500L
286
500X
88
Albea
246
Brava
721
Bravo
1713
Croma
707
Doblo
1248
Ducato
3971
Freemont
374
Grande Punto
391
Idea
518
Linea
347
Marea
1386
MULTIPLA
434
Panda
79
Punto
1918
Qubo
132
Scudo
1986
Sedici
414
Seicento
15
Stilo
1102
Strada
349
Talento
14
Tipo
181
Ulysse
1183
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Arad
243
Bihor
297
Bucuresti
2262
Cluj
1378
Dambovita
1
Dolj
47
Giurgiu
1038
Hunedoara
15
Ilfov
18
Neamt
670
Suceava
2869
Timis
35838
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
50 lei
DezRomBragadiru
1304
50 lei
DezmembrariBragadiru
2784
Rola ghidare curea IVECO DAILY III DAILY IV DAILY V DAILY VI FIAT DUCATO 2.3D/3.0 d 04.02- SKF VKM 32301
82 lei
Alexdinacar
1483
ROLA CUREA ACCESORII IRISBUS EVADYS H 12.8M H 12M 330cp 381cp SKF VKMCV 52009 2003
188 lei
TopTechAuto
852
188 lei
TopTechAuto
852
Rola ghidare/conducere, curea transmisie FIAT IDEA (350) (2003 - 2016) SKF VKM 32006 piesa NOUA
107 lei
AutopiesaRO
10702
86 lei
AutopiesaRO
10702
Rola ghidare/conducere, curea transmisie CITROEN JUMPER 2006-n/a INA 532047010
46 lei
TopTechMotor
79
88 lei
Expertauto1
14428
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Fiat SCUDO Combinato (220P) 1996-2006 #2 532070510
88 lei
Expertauto1
14428
82 lei
PieseMania
694
Rola curea transmisie Ford, Mazda, Peugo T, Citroen, Alfa Romeo, Dodge, Fiat, Volvo, Lancia, Land Rover, NTY RNK-FR-011
50 lei
Bestautovest
35171
60 lei
Bestautovest
35171
40 lei
PieseAutoIedera
7610
Rola ghidare/conducere vFIAT Scudo II Camion cu platforma / Sasiu (270, 272) (1560 , 90 CP) INA 532053810
59 lei
BmCartech
1307
Rola ghidare curea transmisie ruville pt 145,146,147,156,fiat,lancia mot 1.9 diesel
96 lei
Autoactiv016
7612
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Fiat
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.