Marcă / Model
Audi
165
BMW
1
Citroen
55
Dacia
10
Fiat
42
Ford
36
Hyundai
1
Iveco
1
Jaguar
2
Kia
1
Lancia
37
Land Rover
1
Mazda
3
Mercedes
47
Mini
1
Mitsubishi
8
Nissan
20
Opel
19
Peugeot
49
Renault
46
Saab
9
Seat
116
Skoda
102
Volkswagen
190
Volvo
15
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...



986 lei
Autoeshop
9567

986 lei
Autoeshop
9567

2211 lei
EAutoShopro
29

986 lei
Autoeshop
9567

Compresor climatizare SKODA RAPID Spaceback (NH1) - Cod intern: W20004609 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
986 lei
Autoeshop
9567

Compresor, climatizare (32240 NRF) CITRO�N,DS,FIAT,LANCIA,PEUGEOT 2008|206|206 Van|207|207 CC|207 SW|207, 207 PASSION|207, 207/207+|208|3008|306|307|307 SW|308|308 CC|308 SW|406|407|5008|508|508 SW|60
1212 lei
EAutoShopro
29

986 lei
Autoeshop
9567

Compresor climatizare AUDI A3 Limousine (8VS) - Cod intern: W20004609 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
986 lei
Autoeshop
9567

1922 lei
EAutoShopro
29

986 lei
Autoeshop
9567

Compresor climatizare SEAT IBIZA V (6J5, 6P5) - Cod intern: W20004609 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
986 lei
Autoeshop
9567

986 lei
Autoeshop
9567

Compresor climatizare AUDI A3 (8V1) - Cod intern: W20004609 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
986 lei
Autoeshop
9567

Compresor climatizare AUDI A3 Cabriolet (8V7) - Cod intern: W20004609 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
986 lei
Autoeshop
9567

986 lei
Autoeshop
9567

Compresor, climatizare (320113 NRF) DACIA,NISSAN,RENAULT DOKKER|DOKKER Express|DUSTER|FLUENCE|JUKE|LODGY|PULSAR, SYLPHY, TIIDA
1560 lei
EAutoShopro
29

986 lei
Autoeshop
9567

986 lei
Autoeshop
9567

Compresor, climatizare (320015 NRF) RENAULT CAPTUR|CLIO|CLIO, CLIO MIO, LUTECIA|Captur
1524 lei
EAutoShopro
29

986 lei
Autoeshop
9567

986 lei
Autoeshop
9567

Compresor, climatizare (320082 NRF) FORD TOURNEO CUSTOM|TRANSIT|TRANSIT CUSTOM
2274 lei
EAutoShopro
29

986 lei
Autoeshop
9567

1952 lei
Autoeshop
9567
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaCompresor AC
Baciu Cluj.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.