Dokker
221
Duster
197
Duster 2
36
Lodgy
168
Logan
299
Logan 2
308
Logan MCV
282
Sandero
271
Sandero 2
333
Sandero 3
32
Spring
97
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...

![Amortizor spate dreapta Dacia Duster 2 [2018 - 2022] SUV 5 usi 1.6 SCe MT (114 CP) MOTOR 1.6 BENZINA](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-dreapta-dacia-duster-2-2018-2022/amortizor-spate-dreapta-dacia-duster-2-2018-2022-9e3adfcd624b065a6e-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor spate dreapta Dacia Duster 2 [2018 - 2022] SUV 5 usi 1.6 SCe MT (114 CP) MOTOR 1.6 BENZINA
200 lei
Buzaauto
2079
![Amortizor spate stanga Dacia Duster 2 [2018 - 2022] SUV 5 usi 1.6 SCe MT (114 CP) MOTOR 1.6 BENZINA](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-stanga-dacia-duster-2-2018-2022/amortizor-spate-stanga-dacia-duster-2-2018-2022-9e3adfcd624b065a6e-0-0-0-0-0.jpg)
200 lei
Buzaauto
2079

250 lei
APcommercial
649

166 lei
TopTechAuto
2818
![Amortizor spate stanga Dacia Duster 2 [2018 - 2022] SUV 5 usi 1.0 TCe MT (101 CP) MOTOR 1.0 BENZINA](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-stanga-dacia-duster-2-2018-2022/amortizor-spate-stanga-dacia-duster-2-2018-2022-1838c101e9bfe8607bb-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor spate stanga Dacia Duster 2 [2018 - 2022] SUV 5 usi 1.0 TCe MT (101 CP) MOTOR 1.0 BENZINA
200 lei
Buzaauto
2079
![Amortizor spate dreapta Dacia Duster 2 [2018 - 2022] SUV 5 usi 1.0 TCe MT (101 CP) MOTOR 1.0 BENZINA](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-dreapta-dacia-duster-2-2018-2022/amortizor-spate-dreapta-dacia-duster-2-2018-2022-1838c101e9bfe8607bb-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor spate dreapta Dacia Duster 2 [2018 - 2022] SUV 5 usi 1.0 TCe MT (101 CP) MOTOR 1.0 BENZINA
200 lei
Buzaauto
2079

250 lei
APcommercial
649

250 lei
APcommercial
649
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaAmortizoare
Dacia
Suceava.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.