Te-ar mai putea interesa şi ...


115 lei
Autoeshop
9550

115 lei
Autoeshop
9550

Amortizor spate stanga/dreapta OPEL Movano B Minibus (X62) (An fabricatie 12.2010 - ..., 101 - 170 CP, Diesel) - Cod intern: W20128157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
115 lei
Autoeshop
9550

115 lei
Autoeshop
9550

115 lei
Autoeshop
9550

Amortizor spate stanga/dreapta NISSAN NV400 Van (X62, X62B) (An fabricatie 11.2011 - ..., 101 - 163 CP, Diesel) - Cod intern: W20128157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
115 lei
Autoeshop
9550

Amortizor spate stanga/dreapta RENAULT Master III Platou/Sasiu (An fabricatie 02.2010 - ..., 101 - 163 CP, Diesel) - Cod intern: W20128157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
115 lei
Autoeshop
9550

115 lei
Autoeshop
9550

Amortizor spate stanga/dreapta RENAULT Master III Van (An fabricatie 02.2010 - ..., 101 - 170 CP, Diesel) - Cod intern: W20128157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
115 lei
Autoeshop
9550

115 lei
Autoeshop
9550

178 lei
Autoeshop
9550

Amortizor punte fata stanga/dreapta RENAULT MASTER III 10-/MOVANO B 10- - Cod intern: W20127818 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
178 lei
Autoeshop
9550

178 lei
Autoeshop
9550

Amortizor fata stanga/dreapta RENAULT Master III Platou/Sasiu (An fabricatie 02.2010 - ..., 101 - 163 CP, Diesel) - Cod intern: W20127818 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
178 lei
Autoeshop
9550

Amortizor fata stanga/dreapta NISSAN NV400 Minibus (X62, X62B) (An fabricatie 11.2011 - ..., 101 - 170 CP, Diesel) - Cod intern: W20127818 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
178 lei
Autoeshop
9550

178 lei
Autoeshop
9550

178 lei
Autoeshop
9550

Amortizor fata stanga/dreapta OPEL Movano B Platou/Sasiu (X62) (An fabricatie 05.2010 - ..., 101 - 163 CP, Diesel) - Cod intern: W20127818 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
178 lei
Autoeshop
9550

178 lei
Autoeshop
9550
《年11月16日至17日,党的历史上首次召开的中央全面依法治国工作会议,将习近平法治思想明确为全面依法治国的指导思想。
din categoriaAmortizoare
Renault Master
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: