Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


337 lei
Autoeshop
9538

169 lei
Autoeshop
9538

Amortizor fata gaz NISSAN PIXO (UA0) - Cod intern: W20127471 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
173 lei
Autoeshop
9538

173 lei
Autoeshop
9538

173 lei
Autoeshop
9538

173 lei
Autoeshop
9538

Amortizor spate stanga/dreapta NISSAN NV400 Platou/Sasiu (X62, X62B) (An fabricatie 11.2011 - 06.2016, 101 - 163 CP, Diesel) - Cod intern: W20128157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
115 lei
Autoeshop
9538

115 lei
Autoeshop
9538

Amortizor punte spate stanga/dreapta RENAULT MASTER 10- FWD NISSAN NV400 OPEL MOVANO 10- - Cod intern: W20128157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
115 lei
Autoeshop
9538

Amortizor spate stanga/dreapta OPEL Movano B Minibus (X62) (An fabricatie 12.2010 - ..., 101 - 170 CP, Diesel) - Cod intern: W20128157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
115 lei
Autoeshop
9538

115 lei
Autoeshop
9538

115 lei
Autoeshop
9538

Amortizor spate stanga/dreapta RENAULT Master III Platou/Sasiu (An fabricatie 02.2010 - ..., 101 - 163 CP, Diesel) - Cod intern: W20128157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
115 lei
Autoeshop
9538

115 lei
Autoeshop
9538

115 lei
Autoeshop
9538

Amortizor spate stanga/dreapta RENAULT Master III Minibus (An fabricatie 02.2011 - ..., 101 - 170 CP, Diesel) - Cod intern: W20128157 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
115 lei
Autoeshop
9538

186 lei
Autoeshop
9538

186 lei
Autoeshop
9538

Amortizor gaz NISSAN Primastar Minibus (X83) (An fabricatie 03.2001 - ..., 80 - 145 CP, Diesel, Benzina) - Cod intern: W20127733 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
186 lei
Autoeshop
9538

91 lei
Autoeshop
9538

91 lei
Autoeshop
9538

Amortizor NISSAN X-TRAIL (T31) - Cod intern: W20128155 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
91 lei
Autoeshop
9538
《年11月16日至17日,党的历史上首次召开的中央全面依法治国工作会议,将习近平法治思想明确为全面依法治国的指导思想。
din categoriaAmortizoare
Nissan
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.