Autopiesa
SC AUTO PIESA SITE SRL
Se acordă 18 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Toate produsele comercializate pe Autopiesa.ro sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. Certificatul de garantie este tiparit pe spatele facturii fiscale. In cazul livrarii prin Posta Romana sau Fan Courier veti gasi factura si certificatul de garantie in plicul transparent in care se afla si nota de transport a curierului.
Termenul de garantie este de 18 luni pentru piesele de folosinta indelungata, 24 de luni pentru acumulatori auto si 30 de zile pentru piesele auto cu caracter consumabil. Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factura de vanzare. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului defect. Garantia se aplica in conformitate cu prevederile legale in vigoare (OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare).
Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, casete de directie, arcuri, amortizoare, articulatii, planetare, elemente de caroserie, elemente de franare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, compresoare, tobe si tevi de esapament, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare etc. Sunt considerate piese auto cu caracter consumabil urmatoarele categorii de piese: filtre, becuri, stergatoare, lichide (uleiuri, aditivi, antigel etc.), burdufe cauciuc, bujii, garnituri, simeringuri, curele de transmisie si distributie etc.
Conform legislatiei in vigoare, pentru a beneficia de garantie, orice piesa (fie de folosinta indelungata, fie cu caracter consumabil) trebuie montata in service autorizat RAR pentru tipul de manopera executata. In cazul in care un produs s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa ne notificati in cel mai scurt timp si sa aduceti sau sa ne trimiteti piesa deteriorata fara urme de socuri mecanice sau parti lipsa impreuna cu urmatoarele documente:
- Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de S.C. Auto Piesa Site S.R.L.;
- Copie dupa talonul masinii pe care a fost montata piesa;
- Dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR (copii dupa devizul de montaj, factura fiscala emisa de service si autorizatia RAR a acestuia pentru tipul de manopera executata);
- Nota de constatare emisa de catre un service autorizat RAR prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea, insotita, dupa caz, de raportul generat de tester pentru piesele electrice si electronice, raportul testului de amortizoare, masuratori comparator pentru discurile de frana ovalizate, etc.
Piese cu conditii speciale de acordare a garantiei:
1. Compresoare: inainte de montare, instalatia de climatizare a masinii trebuie curatata! Odata cu inlocuirea compresorului trebuie inlocuite si filtrul uscator si supapa de expansiune. Aceste operatiuni trebuie evidentiate pe devizul de montaj. Neefectuarea acestor operatiuni duce la anularea garantiei.
2. Acumulatori auto / moto: In maxim 7 zile de la data achizitiei, instalatia electrica a masinii pe care se monteaza acumulatorul trebuie verificata intr-un service autorizat RAR. Bonul emis de tester trebuie pastrat si prezentat in cazul unei reclamatii pe garantie. Neefectuarea acestei operatiuni duce la anularea garantiei.
3. Piese de origine: Pentru a beneficia de garantie, piesele de origine (OE) trebuie montate la reprezentanta marcii autovehiculului pentru care s-a achizitionat piesa. Tot la reprezentanta trebuie efectuata si nota de constatare in caz de defectiune.
De la caz la caz, piesa va fi inlocuita cu una noua sau contravaloarea ei va fi restituita in termen de maxim 15 zile de la data returnarii, conform Legii 449/2003, termen necesar pentru a se constata daca piesa s-a defectat din cauza unei probleme de fabricatie sau a unei erori de montaj. In cazul in care sunt necesare verificari suplimentare si piesa trebuie trimisa catre producator pentru expertiza, termenul poate fi de 30 de zile de la data returnarii.
Garantia poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat RAR pentru tipul de manopera efectuata;
- Piesa s-a defectat datorita montarii incorecte sau montarii impreuna cu piese conexe uzate / defecte;
- Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata cu alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau inainte de montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit;
- Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competitii sportive, etc.);
- Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi (socuri termice, electrice, mecanice);
- Piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, rupturi, deformari sau s-a uzat datorita exploatarii normale.
- Nu sunt respectate conditiile de mai sus pentru piesele cu conditii speciale de acordare a garantiei.
Piesa se poate returna în primele 30 zile de la primirea ei.
Vânzătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 30 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 30 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 30 zile.
Costul direct al returnării produselor va fi suportat de noi.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC AUTO PIESA SITE SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Retur gratuit in 30 de zile:
Produsele cumparate de pe Autopiesa.ro pot fi returnate fara specificarea unui motiv in termen de 30 de zile de la data achizitionarii acestora. Serviciul "Retur gratuit in 30 de zile" nu afecteaza in niciun fel dreptul de retragere in 14 zile in cazul comertului la distanta, conform OUG 34/2014 art. 9/1, care este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG34/2014: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
Am creat acest serviciu pentru a iti oferi incredere si siguranta ca vei primi produsele de care ai nevoie. Iar daca din orice motiv doresti sa returnezi un produs, costurile de transport tur - retur vor fi suportate de catre noi, urmand ca tu sa primesti fie un alt produs fara a mai achita taxa de transport, fie sa primesti banii inapoi integral, inclusiv taxa de transport. Mai mult, pentru noi nu conteaza daca esti persoana fizica sau juridica. Serviciul "Retur gratuit in 30 de zile" se adreseaza inclusiv persoanelor juridice.
Pentru returnarea unui produs trebuie sa ne anunti telefonic, pe e-mail sau prin completarea formularului de retur. Poti returna produsul fie in magazinul nostru din Bucuresti, fie prin curier. Costurile de transport generate de returul produsului vor fi suportate de catre noi doar in cazul in care expediezi produsul prin Fan Courier. Daca alegi sa trimiti cu un alt curier, taxa de transport va fi suportata de catre tine si achitata in momentul expedierii produsului. Nu se accepta retururi in magazin fara o notificare in prealabil.
Produsele returnate prin curier trebuie sa ajunga la adresa magazinului nostru, nu la sediul curierului sau la un oficiu postal. De asemenea, expeditiile trebuie sa fie standard, fara ramburs sau colet la schimb. Retururile expediate prin Posta Romana sau printr-un curier care nu livreaza coletele la magazinul nostru, precum si cele pentru care se solicita ramburs sau colet la schimb nu vor putea fi preluate si procesate, acestea intorcandu-se catre expeditor. Nu se accepta retururi in magazin fara o notificare in prealabil.
In cazul in care nu doresti alt produs in schimb, banii iti vor fi returnati fie cash, in cazul in care returnezi produsul la noi in magazin, fie prin transfer bancar, caz in care trebuie sa ne pui la dispozitie un cont in format IBAN alaturi de numele titularului contului. In cazul transferului bancar, banii vor fi returnati in termen de maxim 7 zile de la data receptionarii produsului.
Pentru a beneficia de serviciul "Retur gratuit in 30 de zile", produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- Sa fie insotite de ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele originale;
- Sa fie insotite de accesoriile si componentele cu care au venit in ambalaj;
- Sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte urme de montaj, vopsire sau sudura;
- Sa nu fie piese de origine, aduse pe comanda la cererea expresa a cumparatorului.
- Ridicare de la sediu
- Curier, cost estimativ livrare: 30 de lei
- Livrare gratuită la comenzi mai mari de 499 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 3 zile.
Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Modalitati de livrare:
- Ridicare de la magazinul din str. Judetului nr. 10, sector 2, Bucuresti: GRATUIT! Programul magazinului nostru este de Luni pana Vineri intre 9:00 si 18:00. Se poate achita cash sau cu cardul bancar. Comenzile se pot ridica din magazin doar dupa confirmarea telefonica a comenzii.
- Livrare oriunde in Romania: Posta Romana - 20 lei; Fan Courier - 30 lei (in aria de acoperire a curierului si in limita a 10kg).
Indiferent de numarul pieselor comandate, veti achita o singura taxa de livrare. In cazul in care greutatea comenzii depaseste 10 de kg, taxa de transport se va comunica la confirmarea telefonica a comenzii, rezervandu-ne dreptul de a solicita plata in avans a comenzii.
Comenzile de peste 499 lei beneficiaza de transport gratuit!
Datorita conditiilor dificile de transport si a imposibilitatii ambalarii corespunzatoare, nu expediem prin Posta Romana sau Fan Courier acumulatori auto si piese de caroserie voluminoase (capote, bari, aripi, tragere, scuturi, parguri, carenaje etc.). Aceste produse se pot ridica doar din magazinul nostru de pe str. Judetului nr. 10, Bucuresti.
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa verificati cu atentie coletele primite. Avarierea produslor sau eventuale neconformitati intra factura si produsele primite trebuie semnalate reprezentantului firmei de curierat care va incheia un proces verbal de constatare. In lipsa procesului verbal reclamatile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat.
Modalitati de plata:
- Cash sau prin card bancar: Produsele se pot achita cash sau prin card bancar la ridicarea acestora din magazin.
- Ramburs: Contravaloarea produselor comandate se achita reprezentantului firmei de curierat in momentul livrarii acestora.
- Online prin card bancar: Vei primi pe e-mail factura proforma dupa verificarea si confirmarea comenzii de catre un consilier Autopiesa.ro. Pe factura proforma trebuie sa apesi pe butonul "Plateste cu Cardul" pentru a putea achita online.
- Ordin de plata: Vei primi pe e-mail proforma pentru efectuarea platii dupa verificarea si confirmarea comenzii de catre un consilier Autopiesa.ro.
Informatii despre produsele reconditionate pentru care se cere piesa veche la schimb:
In cazul anumitor categorii de produse, cum ar fi pompe servo, casete de directie, planetare, compresoare AC, alternatoare, electromotoare, etriere, pompe injectie, injectoare, coloane de directie, centrale ABS etc. este posibil sa se solicite piesa veche la schimb pentru a beneficia de pretul afisat! Va rugam sa cereti detalii suplimentare inainte de a comada, pentru evitarea oricarei neintelegeri!
Produsele pentru care se cere piesa veche la schimb sunt produse reconditionate de catre producatori in conditii de calitate maxima pe aceeasi linie de productie ca piesele noi. Garantia pentru aceste piese este identica cu garantia pentru un produs nou. Piesa veche trebuie returnata in ambalajul produsului nou comandat in maxim 5 zile lucratoare.
Procedura de comanda pentru astfel de piese este urmatoarea: Daca piesa noua se ridica din magazin, piesa veche se poate returna in momentul ridicarii celei noi. Daca piesa noua se expediaza prin curier, sa va factura valoarea piesei vechi si se va achita in momentul primirii coletului. Aceasta valoare se va returna intr-un cont bancar in momentul in care piesa veche ajunge in magazinul nostru.
Adresă: Judetului, nr. 10, cod poștal: 023758, in spatele spitalului Colentina, Bucuresti