Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...



1039 lei
Auto_farm
12579

1171 lei
TopTechAuto
2732

Radiator temperatura scazuta intercooler Nissens MERCEDES-BENZ GLC Coupe (C253) 2016-2023 - 606292
939 lei
TopTechAuto
2732

Intercooler, compresor (309072 NRF) MERCEDES-BENZ C-CLASS|E-CLASS|GLC|GLE|SLC|SLK
1015 lei
EAutoShopro
29

1288 lei
Auto_farm
12579

Radiator temperatura scazuta intercooler Nissens MERCEDES-BENZ C-CLASS (W205) 2013-2021 - 606292
939 lei
TopTechAuto
2732

939 lei
TopTechAuto
2732

1288 lei
Auto_farm
12579

Radiator temperatura scazuta intercooler Nissens MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S205) 2014-2021 - 606292
939 lei
TopTechAuto
2732

939 lei
TopTechAuto
2732

Intercooler. compresor Intercooler MERCEDES C A205 C C205 C T-MODEL S205 C W205 E A238 E ALL-TERRAIN S213 E C238 E T-MODEL MERCEDES-BENZ C-CLASS (W205), Sedan, 07.2013 - MAHLE CIR 25 000P
1288 lei
Auto_farm
12579

Radiator temperatura scazuta intercooler Nissens MERCEDES-BENZ CLS (C257) 2018-2023 - 606292
939 lei
TopTechAuto
2732

939 lei
TopTechAuto
2732

1288 lei
Auto_farm
12579

Radiator temperatura scazuta intercooler Nissens MERCEDES-BENZ E-CLASS All-Terrain (S213) 2017-2023 - 606292
939 lei
TopTechAuto
2732

939 lei
TopTechAuto
2732

1288 lei
Auto_farm
12579

Radiator temperatura scazuta intercooler Nissens MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S213) 2016-2023 - 606292
939 lei
TopTechAuto
2732

939 lei
TopTechAuto
2732

1288 lei
Auto_farm
12579

Radiator temperatura scazuta intercooler Nissens MERCEDES-BENZ GLC (X253) 2015-2022 - 606292
939 lei
TopTechAuto
2732

1104 lei
TopTechAuto
2732

1288 lei
Auto_farm
12579

Intercooler MAHLE MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) 2013-2016 - CI 547 000P
1104 lei
TopTechAuto
2732

Intercooler MAHLE MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S213) 2016-2020 - CI 547 000P
1104 lei
TopTechAuto
2732
Piese auto din categoria
Intercooler
Mercedes E-Class C238
.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.