Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...


Anunţurile magazinului de piese

754 lei
TopTechAuto
2558

754 lei
TopTechAuto
2558

Intercooler, compresor NRF 30343 la masina IVECO DAILY V bus 2011 2012 2013 2014
754 lei
TopTechAuto
2558

687 lei
TopTechAuto
2558

687 lei
TopTechAuto
2558

NRF Intercooler, compresor 30342 compatibil cu IVECO DAILY V bus 2011 2012 2013 2014
687 lei
TopTechAuto
2558

MAXGEAR Intercooler, compresor AC630065 pentru IVECO DAILY V platou / sasiu 2011 2012 2013 2014
443 lei
TopTechAuto
2558

443 lei
TopTechAuto
2558

MAXGEAR Intercooler, compresor AC630065 compatibil cu IVECO DAILY V bus 2011 2012 2013 2014
443 lei
TopTechAuto
2558

DENSO Intercooler, compresor DIT12004 compatibil cu IVECO DAILY V platou / sasiu 2011 2012 2013 2014
899 lei
TopTechAuto
2558

899 lei
TopTechAuto
2558

Intercooler, compresor DENSO DIT12005 se potriveste la IVECO DAILY V platou / sasiu 2011 2012 2013 2014
1109 lei
TopTechAuto
2558

742 lei
TopTechAuto
2558

Intercooler, compresor THERMOTEC DAIV005TT la IVECO DAILY V caroserie 2011 2012 2013 2014
742 lei
TopTechAuto
2558

THERMOTEC Intercooler, compresor DAE001TT la IVECO DAILY V platou / sasiu 2011 2012 2013 2014
339 lei
TopTechAuto
2558

371 lei
TopTechAuto
2558

371 lei
TopTechAuto
2558

THERMOTEC Intercooler, compresor DAE003TT model IVECO DAILY V bus 2011 2012 2013 2014
371 lei
TopTechAuto
2558

542 lei
TopTechAuto
2558

786 lei
TopTechAuto
2558

NISSENS Intercooler, compresor 96246 pentru IVECO DAILY V caroserie 2011 2012 2013 2014
786 lei
TopTechAuto
2558

786 lei
TopTechAuto
2558

818 lei
TopTechAuto
2558

Intercooler, compresor NISSENS 96245 model IVECO DAILY V platou / sasiu 2011 2012 2013 2014
818 lei
TopTechAuto
2558

818 lei
TopTechAuto
2558
Piese auto din categoria
Intercooler
Iveco Daily 5
Suceava - adăugate de toptechauto.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.