Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...


Anunţurile magazinului de piese

590 lei
TopTechAuto
2574

519 lei
TopTechAuto
2574

Intercooler, compresor MAGNETI MARELLI 351319204270 pentru masina FORD S-MAX VAN (WA6) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
519 lei
TopTechAuto
2574

316 lei
TopTechAuto
2574

316 lei
TopTechAuto
2574

NISSENS Intercooler, compresor 96071 model FORD S-MAX (CJ, WA6) 2015 2016 2017 2018
905 lei
TopTechAuto
2574

Intercooler, compresor VALEO 818246 pentru FORD S-MAX (WA6) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
557 lei
TopTechAuto
2574

601 lei
TopTechAuto
2574

NRF Intercooler, compresor 30912 model FORD S-MAX (WA6) 2010 2011 2012 2013 2014
563 lei
TopTechAuto
2574

563 lei
TopTechAuto
2574

365 lei
TopTechAuto
2574

Intercooler, compresor NRF 30906 se potriveste la FORD S-MAX VAN (WA6) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
365 lei
TopTechAuto
2574

370 lei
TopTechAuto
2574

Intercooler, compresor NRF 30870 la masina FORD S-MAX VAN (WA6) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
370 lei
TopTechAuto
2574

Intercooler, compresor NRF 30515 pentru masina FORD S-MAX (WA6) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
506 lei
TopTechAuto
2574

506 lei
TopTechAuto
2574

511 lei
TopTechAuto
2574

NRF Intercooler, compresor 30373 se potriveste la FORD S-MAX VAN (WA6) 2010 2011 2012 2013 2014
511 lei
TopTechAuto
2574

445 lei
TopTechAuto
2574

445 lei
TopTechAuto
2574

NRF Intercooler, compresor 30304 pentru FORD S-MAX (WA6) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
482 lei
TopTechAuto
2574

290 lei
TopTechAuto
2574

345 lei
TopTechAuto
2574

MAXGEAR Intercooler, compresor AC695554 model FORD S-MAX (WA6) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
374 lei
TopTechAuto
2574

374 lei
TopTechAuto
2574

328 lei
TopTechAuto
2574
Piese auto din categoria
Intercooler
Ford S-Max
- adăugate de toptechauto.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.