Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...


Anunţurile magazinului de piese

734 lei
TopTechAuto
2580

474 lei
TopTechAuto
2580

MAGNETI MARELLI Intercooler, compresor 351319204030 se potriveste la AUDI TT Roadster (8J9) 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
474 lei
TopTechAuto
2580

474 lei
TopTechAuto
2580

474 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor VALEO 818683 model AUDI TT (FV3, FVP) 2014 2015 2016 2017 2018 2019
1351 lei
TopTechAuto
2580

VALEO Intercooler, compresor 818683 compatibil cu AUDI TT Roadster (FV9, FVR) 2014 2015 2016 2017 2018 2019
1351 lei
TopTechAuto
2580

454 lei
TopTechAuto
2580

VALEO Intercooler, compresor 818674 se potriveste la AUDI TT Roadster (8J9) 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
454 lei
TopTechAuto
2580

836 lei
TopTechAuto
2580

836 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor VALEO 818347 model AUDI TT (FV3, FVP) 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023
636 lei
TopTechAuto
2580

636 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor NRF 30799 la masina AUDI TT (8N3) 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
281 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor NRF 30799 la masina AUDI TT Roadster (8N9) 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
281 lei
TopTechAuto
2580

547 lei
TopTechAuto
2580

547 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor NRF 30454 pentru AUDI TT (8J3) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
485 lei
TopTechAuto
2580

485 lei
TopTechAuto
2580

638 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor NRF 30377 compatibil cu AUDI TT Roadster (8J9) 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
638 lei
TopTechAuto
2580

428 lei
TopTechAuto
2580

428 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor NRF 30291 se potriveste la AUDI TT (FV3, FVP) 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023
622 lei
TopTechAuto
2580

622 lei
TopTechAuto
2580

384 lei
TopTechAuto
2580
Piese auto din categoria
Intercooler
Audi TT
- adăugate de toptechauto.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.