Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...


Anunţurile magazinului de piese

410 lei
TopTechAuto
2580

421 lei
TopTechAuto
2580

NISSENS Intercooler, compresor 96709 model AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2004 2005 2006 2007 2008
421 lei
TopTechAuto
2580

421 lei
TopTechAuto
2580

508 lei
TopTechAuto
2580

AVA QUALITY COOLING Intercooler, compresor AIA4187 model AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2004 2005 2006
508 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor VALEO 818669 se potriveste la AUDI A4 B7 (8EC) 2004 2005 2006 2007 2008
352 lei
TopTechAuto
2580

352 lei
TopTechAuto
2580

VALEO Intercooler, compresor 818669 model AUDI (FAW) A4 B7 (8YC) 2005 2006 2007 2008
352 lei
TopTechAuto
2580

352 lei
TopTechAuto
2580

502 lei
TopTechAuto
2580

VALEO Intercooler, compresor 817867 la masina AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2004 2005 2006 2007 2008
502 lei
TopTechAuto
2580

502 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor VALEO 817867 la AUDI A4 B7 Cabriolet (8HE) 2006 2007 2008 2009
502 lei
TopTechAuto
2580

494 lei
TopTechAuto
2580

382 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor NRF 30753 se potriveste la AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2004 2005 2006 2007 2008
382 lei
TopTechAuto
2580

382 lei
TopTechAuto
2580

410 lei
TopTechAuto
2580

NRF Intercooler, compresor 30252 compatibil cu AUDI A4 B7 (8EC) 2004 2005 2006 2007 2008
425 lei
TopTechAuto
2580

425 lei
TopTechAuto
2580

425 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor NRF 30251 la masina AUDI A4 B7 (8EC) 2004 2005 2006 2007 2008
367 lei
TopTechAuto
2580

367 lei
TopTechAuto
2580

367 lei
TopTechAuto
2580

Intercooler, compresor NRF 30148A pentru AUDI A4 B7 (8EC) 2004 2005 2006 2007 2008
315 lei
TopTechAuto
2580

NRF Intercooler, compresor 30148A se potriveste la AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2004 2005 2006 2007 2008
315 lei
TopTechAuto
2580
Piese auto din categoria
Intercooler
Audi A4 B7
- adăugate de toptechauto.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.