Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Totul despre filtrele de ulei: cate tipuri sunt si de ce sa nu le cumparam pe cele ieftine?
45 lei
TopTechAuto
985
51 lei
TopTechAuto
985
FILTRU ULEI NISSAN PRIMASTAR Bus (X82) 2.0 dCi 150 2.0 dCi 170 2.0 dCi 110 110cp 150cp 170cp PURFLUX PX L1090 2021
67 lei
TopTechAuto
985
54 lei
TopTechAuto
985
54 lei
TopTechAuto
985
FILTRU ULEI FIAT TALENTO Van (290_) 1.9 D (290UK) 2.0 (290U4) 71cp 75cp MANN-FILTER W 714/4 1989 1990 1991 1992 1993 1994
54 lei
TopTechAuto
985
FILTRU ULEI FIAT TALENTO Platform/Chassis (290_) 2.0 (290UA4) 75cp MANN-FILTER W 7053 1989 1990 1991 1992 1993 1994
47 lei
TopTechAuto
985
47 lei
TopTechAuto
985
FILTRU ULEI FIAT TALENTO Van (290_) 2.0 (290U4) 75cp MANN-FILTER W 7053 1989 1990 1991 1992 1993 1994
47 lei
TopTechAuto
985
71 lei
TopTechAuto
985
71 lei
TopTechAuto
985
FILTRU ULEI FIAT TALENTO Van (296_) 2.0 EcoJet 120cp 145cp 170cp MANN-FILTER HU 618 Y 2019
71 lei
TopTechAuto
985
FILTRU ULEI RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 dCi (BM1K, CM1K) 2.0 dCi 150cp 173cp MANN-FILTER HU 6011 Z 2005 2006 2007 2008
57 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
FILTRU ULEI RENAULT MEGANE III Coupe (DZ0/1_) 2.0 dCi (DZ0L) 1.6 dCi (DZ00, DZ12, DZ2A, DZ13) 2.0 dCi 2.0 dCi (DZ0Y) 130cp 150cp 160cp 163cp MANN-FILTER HU 6011 Z 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
57 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
FILTRU ULEI RENAULT MEGANE IV Hatchback (B9A/M/N_) 1.6 dCi 165 1.6 dCi 130 (B9A4) 1.8 Blue dCi 150 (B9A7) 130cp 150cp 163cp MANN-FILTER HU 6011 Z 2015
57 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
FILTRU ULEI RENAULT MEGANE IV Grandtour (K9A/M/N_) 1.6 dCi 130 1.6 dCi 165 1.8 Blue dCi 150 (K9A7) 130cp 150cp 163cp MANN-FILTER HU 6011 Z 2016
57 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
Piese auto din categoria
Filtru ulei
Fiat Talento
Radauti Suceava.Filtrul de ulei este cel mai cunoscut filtru, acesta schimbandu-se odata cu schimbul de ulei. Filtrul curata particulele mici din ulei, fie ca e vorba de particule metalice sau reziduuri de motor, facand ca lubrifierea pistoanelor sa se faca lin si uniform. Un filtru de ulei este un accesoriu consumabil ieftin, la care nu trebuie sa facem rabat si trebuie sa il inlocuim de fiecare data cand facem schimbul uleiului, la 10.000 sau 15.000 de km.