Husa silicon carcasa cheie compatibil Skoda 3 butoane galben

Oradea, jud. Bihor
ID #1547165079
Preţ: 21.42 lei
Produs nou Vândut de firmă Cu garanție Retur: 14 zile Livrare cu verificare

Husa silicon Skoda 3 but

Culoare : Galben

  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
Livrare din Oradea, jud. Bihor prin:
  • Curier, cost estimativ livrare: 20 de lei
  • Livrare gratuită la comenzi mai mari de 500 de lei
  • Livrare cu verificare colet

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Curierat rapid Sameday 18 ron

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
CERTIFICAT DE GARANȚIE
1. Prezentul certificat reglementează cadrul necesar privind garanția produselor de origine, produselor de schimb de origine, produselor omologate sau certificate, materialelor de exploatare, astfel cum acestea toate sunt definite in OG 80/2000 si in Anexa OMTCT nr. 2.135/2005, materialelor de intretinere si produselor reconditionate care sunt destinate vehiculelor rutiere, introduse pe piata de NORA&KRISZ S.R.L. care sunt comercializate/distribuite către consumatori, denumite în continuare produse/materiale.
2. În sensul prezentului certificat, termenii de mai jos au următoarea semnificație:
consumatorul este definit conform art. 2 pct.2 din OG 21/1992 republicată cu modificările și completările ulterioare și art. 2 lit. a) din Legea 449/2003, vânzătorul este persoana fizică sau juridică autorizată, care, în cadrul activităţii sale, comercializează produsele introduse pe piața de NORA&KRISZ S.R.L. în condiţiile unui contract încheiat cu consumatorul, unitatea de service auto este operatorul economic care are capabilitatea tehnica adecvata de a desfasura activitati de reparatii, de întretinere si/sau de reglare functionala a vehiculelor rutiere, de reconditionare produse, precum si activitatile de înlocuire de sasiuri si/sau caroserii ale vehiculelor si care, în urma unei evaluari, au fost autorizati de catre Registrul Auto Roman (RAR), conform OMTCT nr. 2.131/2005.
3. Produsele care fac obiectul prezentului certificat de garanție sunt garantate pentru defecte ce pot aparea în perioada de garanție. Garanția produselor este de 12 luni pentru persoane juridice, termen calculat de la data cumpărării (data documentului de achiziție), cu exceptia produselor a căror durată medie de utilizare este mai mică de 1 an, după cum urmează:
- Becuri: 30 zile
- Stergatoare parbriz: 30 zile
- Piesele componente si conexe ale suspensiei si directiei : 90 zile
Garantia se acorda în conformitate cu prevederile Legii 449/2003. Garanția se acordă la sediul înscris în certificatul de garanție.
3.1. Materialele de exploatare au un termen de valabilitate de minim 24 luni dacă se respectă condițiile de transport, depozitare, păstrare și manipulare, calculat de la data fabricației înscrisă pe ambalaj/recipient.
3.2. Materialele de intreținere au un termen de valabilitate de minim 24 luni dacă se respectă condițiile de transport, depozitare, păstrare și manipulare, calculat de la data fabricației înscrisă pe ambalaj/recipient.
3.3. Acumulatorii auto au un termen de garantie de 12 de luni pentru persoane juridice, calculat de la data cumpărării (data documentului de achiziție). Prin excepție, acumulatorii pentru: motorete/scutere/motociclete/atv, autovehicule și vehicule speciale și cu destinații speciale au un termen de garanție de maximum 6 luni, termen calculat de la data cumpărării (data documentului de achiziție).
3.4. Garanția se acorda pentru lipsa de conformitate și/sau vicii ascunse.
3.5. Pentru orice lipsă de conformitate și/sau viciu ascuns sau defect de material, aparut în perioada de garanție a produsului, NORA&KRISZ S.R.L. se angajeaza faţă de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să repare ori să înlocuiască produsul cumpărat sau să restituie preţul plătit de consumator.
3.6. Garanția pentru manopera este de 3 luni de la data emiterii facturii care include manopera.
4. DACĂ PRODUSUL NU ESTE ÎN STARE DE FUNCȚIONARE AȘA CUM S-A GARANTAT, REMEDIILE VOR CONSTA, IN ACEASTA ORDINE: REPARAREA, INLOCUIREA PRODUSULUI SAU DACA ACEST LUCRU NU VA FI POSIBIL, RESTITUIREA PREȚULUI DE CUMPĂRARE. ÎN NICI UN CAZ NORA&KRISZ S.R.L. ȘI DISTRIBUITORII

DISTRIBUITORII SAU DEALERII AUTORIZAȚI, NU VOR FI SUPUȘI PLĂTIRII ORICĂROR DAUNE CE DEPĂSESC PREȚUL DE CUMPĂRARE AL PRODUSULUI.
Prezentul document atestă că, produsul achiziționat beneficiază de garanție în condițiile respectării regulilor de instalare (documentații și informări tehnice autorizate), utilizare, manipulare și transport.
Produsele defectate în perioada de garanție vor fi returnate, însoțite de următoarele documente:
a) copie factură/bonul fiscal de cumpărare a produsului/materialului emis de vânzător;
b) certificat de garanție al produsului/materialului, în original, completat corespunzător, semnat de vânzător și consumator.
c) copie după certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului, al carui produs sau material fac obiectul garanției.
d) copie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice periodice a vehiculului.
e) dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz montaj) pentru tipul de motor si tipul de operatiune /lucrare, precum si documentele fiscale aferente emise de
unitatea de service auto ;
f) nota de constatare, a lipsei de conformitate si/sau a viciului ascuns a produsului/materialului, emisa de unitatea de service auto.
4.1 Garantia acordata prin prezentul certificat nu afecteaza drepturile consumatorului.
4.2 Drepturile legitime ale consumatorului sunt prevazute in cap.III, articolele 9-14 din Legea nr.
449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, Ordonanta nr. 21/1992 privind
protecţia consumatorilor, Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului.
4.3. MODALITĂŢILE DE ASIGURARE A GARANŢIEI INTRETINERE, REPARARE, INLOCUIRE
4.3.1 În cazul lipsei conformitatii/viciilor ascunse, constatate/aparute in perioada de garantie/valabilitate a produsului sau materialului, consumatorul poate solicita repararea sau
inlocuirea acestuia.
4.3.2 Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului/materialului la vanzator sau unitatea de service auto, pana la data repararii/inlocuirii produsului. Prelungirea termenului de garantie se inscrie in fisa de reparatie/inlocuire.
4.3.3. Cererea de acordare a garantiei va fi adresata NORA&KRISZ S.R.L. si va fi depusa la vanzatorul sau la unitatea de service auto de la care a cumparat produsul sau materialul mentionat in documentele de cumparare, insotita de inscrisurile prevazute la lit. a)-f).
4.4 Daca solicitarea de garantie este intemeiata, NORA&KRISZ S.R.L. va repara/inlocui in termen de 30 zile calendaristice de la data depunerii cererii de garantie, produsele/materialele neconforme, prin intermediul vanzatorului sau unitatii de service auto de la care acestea au fost cumparate de consumator.
4.5 In cazul solicitarii de garantie prin care se invoca vicii ascunse, NORA&KRISZ S.R.L. va repara/inlocui produsele/materialele in termen de 30 zile calendaristice de la finalizarea expertizei tehnice efectuate conform art. 13 alin. (2) din OG 21/1992, daca producatorul sau organismul tehnic abilitat care a efectuat expertiza au constatat existenta acestor vicii.
4.6 Daca din diverse motive, NORA&KRISZ S.R.L. nu poate asigura repararea ori înlocuirea produselor/materialelor neconforme ori cu vicii ascunse, va acorda consumatorului masuri reparatorii echivalente conform art.11 din Legea nr. 449/2003.
4.7 In cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, consumatorul va suporta cheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului/materialului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse (costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare).
4.8 Produsele si materialele inlocuite in perioada de garantie devin proprietatea NORA&KRISZ S.R.L. si vor fi predate de consumator vanzatorului sau unitatii de service auto.



5. SITUATII CARE EXONEREAZA NORA&KRISZ S.R.L. DE RASPUNDEREA PRIVIND GARANTIA
SAU CARE CONDUC LA IESIREA DIN GARANTIE A PRODUSULUI/MATERIALULUI:

5.1. Produsul/materialul cumparat de consumator nu a fost introdus pe piata de NORA&KRISZ S.R.L.
5.2. Consumatorul a comandat in mod gresit produsul sau a furnizat date de identificare eronate.
5.3 Consumatorul nu solicita garantia in termenul mentionat in prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele prevazute la pct. 4 lit.a-f, ori acestea sunt completate gresit, incomplet sau necorepunzator.
5.4 Consumatorul a pierdut certificatul de garantie.
5.5 Produsul/materialul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producator.
5.6 Produsele prezinta o uzura normala datorita functionarii.
5.7 Produsele nu au fost montate/instalate/reglate/verificate intr-o unitate de service auto autorizata conform prevederilor de la pct. 3 din prezentul certificate ori de catre producatorul
autovehicului, ori aceste operatii au fost efectuate fara scule ori dispozitive adecvate, fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehiculului sau a fabricantului produsului.
5.8 La terminarea reparatiilor unitatea de service auto nu a efectuat operatiile de verificare, etalonare, reglare impuse de constructorul vehiculului sau fabricantul produselor.
5.9 Produsul a fost montat incorect sau impreuna cu piese conexe uzate, neconforme cu specificatiile prducatorului, defecte sau modificate;
5.10 Uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor/verificarilor periodice necorespunzatoare, ori a interventiilor neautorizate asupra produsului in perioada de garantie a acestora.
5.11 Produsul prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, indoituri, deformari, care nu ii sunt imputabile, sau a suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;
5.12 Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice); situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehiculului: impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase;
5.13 Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive, raliuri, ori au fost modificate instalatiile si sistemele acestuia.
5.14 Instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente/ accesorii altele decat cele din echiparea din fabrica, care ar putea afecta functionalitatea produsului reclamat.
5.15 Deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului,manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura.
5.16 Seria/marcajul/codul constructiv sau de identificare al produsului a fost sters sau acesta prezinta marcari ori stantari artizanale.
5.17 Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producator, acolo unde este cazul.
5.18 Piesa s-a defectat datorita altor cauze din sistemul din care face parte
5.19 Exploatarea necorespunzatoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, a turatiei maxime admise, depasirea parametrilor de lucru ale sistemelor, supraincarcarilor.
5.20 Defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei
5.21Nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul defectuoase, lipsa interschimbabilitatii (axe duble/jumelate/tractiun

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produse comercializate de SC NORA&KRISZ SRL.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Actualizat acum 6 zile
Raportează
Vrei și mai multe oferte?
Completează o cerere de piese auto și vei primi oferte de preț potrivite pentru tine de la vânzătorii din PieseAuto.ro.
Tu alegi prețul!
Cere oferte de piese