Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


![Compresor Clima Denso HFC134A 4472203657 Mitsubishi Montero 3 [1999 - 2003] SUV 3-usi 3.2 DI-D MT (165 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-denso-hfc134a-4472203657/compresor-clima-denso-hfc134a-4472203657-37b881075ead285471f-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
Dezmembrariandrei
6866

1168 lei
BesoiuPieseAuto
5383

Compresor clima MITSUBISHI PAJERO III autoturism de teren deschis V6 W V7 W NRF 32458
1168 lei
PieseAutoBesoiu
2006

Compresor clima Mitsubishi Pajero L200 cod MR360532,AKC200A551J 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
480 lei
Pitstopdiesel
1475

Compresor AC MITSUBISHI MONTERO II PajeroI V60,V70 2000 3.2 D 4472203993 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
580 lei
Pitstopdiesel
1475
![Compresor Clima Denso HFC134A 4472203657 Mitsubishi Montero 3 [1999 - 2003] SUV 3-usi 3.2 DI-D MT (165 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-denso-hfc134a-4472203657/compresor-clima-denso-hfc134a-4472203657-966831075f8d583fd4c-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor Clima Denso HFC134A 4472203657 Mitsubishi Montero 3 [1999 - 2003] SUV 3-usi 3.2 DI-D MT (165 hp)
300 lei
AutoPartsAndrei
266
![Compresor Clima Denso HFC134A 4472203657 Mitsubishi Montero 3 [1999 - 2003]](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-denso-hfc134a-4472203657/compresor-clima-denso-hfc134a-4472203657-37b881075ead285471f-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
Dezmembrariandrei
6866
![Compresor Clima Denso HFC134A 4472203657 Mitsubishi Montero 3 [1999 - 2003]](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-denso-hfc134a-4472203657/compresor-clima-denso-hfc134a-4472203657-966831075f8d583fd4c-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor Clima Denso HFC134A 4472203657 Mitsubishi Montero 3 [1999 - 2003]
300 lei
AutoPartsAndrei
266
Piese auto din categoria
Compresor AC
Mitsubishi Montero
.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.