Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...



1000 lei
Dezrom
2935

3000 lei
FullDezromAuto
35

Compresor clima A0008303902 Mercedes-Benz E-Class T-modell (S213) 200 2.0 184 cai M 274.920
1000 lei
Dezrom
2935

3000 lei
FullDezromAuto
35

1000 lei
Dezrom
2935

Compresor AC A0008303204 Mercedes Benz Clasa E T-modell (S213) 2.0 CDI e 320 cai
3000 lei
FullDezromAuto
35

Compresor clima A0008303902 Mercedes-Benz E-Class T-modell (S213) 250 2.0 211 cai M 274.920
1000 lei
Dezrom
2935

1000 lei
Dezrom
2935

Compresor clima A0008303902 Mercedes-Benz E-Class T-modell (S213) 200 2.0 184 cai M 274.920
1000 lei
Dezrom
2935

3000 lei
Dezrom
2935

3000 lei
Dezrom
2935

3000 lei
FullDezromAuto
35

Compresor AC A0008303204 Mercedes Benz Clasa E T-modell (S213) 2.0 CDI 306 cai
3000 lei
FullDezromAuto
35

Compresor AC A0008303204 Mercedes Benz Clasa E T-modell (S213) 2.0 CDI e 320 cai
3000 lei
FullDezromAuto
35

1000 lei
FullDezromAuto
35

1000 lei
FullDezromAuto
35

Compresor clima A0008303902 Mercedes-Benz E-Class T-modell (S213) 200 2.0 184 cai M 274.920
1000 lei
FullDezromAuto
35

1000 lei
FullDezromAuto
35

1000 lei
FullDezromAuto
35

Compresor AC Mercedes Benz Clasa E T-modell (S213) 2.0 Benzina 4-matic 184 cai cod: A0008304400
1000 lei
FullDezromAuto
35

1000 lei
FullDezromAuto
35

1000 lei
FullDezromAuto
35

Compresor AC Mercedes Benz Clasa E T-modell (S213) 2.0 Benzina EQ Boost 4-matic 197 cai cod: A0008304400
1000 lei
FullDezromAuto
35

1000 lei
FullDezromAuto
35

1000 lei
FullDezromAuto
35

Compresor clima A0008303902 Mercedes-Benz E-Class T-modell (S213) 250 2.0 211 cai M 274.920
1000 lei
FullDezromAuto
35

Compresor clima A0008303902 Mercedes-Benz E-Class T-modell (S213) 200 2.0 4-matic 184 cai M 274.920
1000 lei
FullDezromAuto
35
Piese auto din categoria
Compresor AC
Mercedes E-Class S213
Olt. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.