Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...


![Compresor AC Cod: 4472802171 Honda CR-V 4 [2012 - 2015] Crossover 2.2 i-DTEC MT 4WD (150 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-ac-cod-4472802171-honda-cr-v-4-2012/compresor-ac-cod-4472802171-honda-cr-v-4-2012-33c7c106f244c04e267-0-0-0-0-0.jpg)
800 lei
Buzaauto
2061

800 lei
MilleMoto
2032
![Compresor AC Cod: 447280-2171 Honda CR-V 4 [2012 - 2015] Crossover 2.2 i-DTEC AT 4WD (150 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-ac-cod-447280-2171-honda-cr-v-4-2012/compresor-ac-cod-447280-2171-honda-cr-v-4-2012-38f14106d06c78a0d2c-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor AC Cod: 447280-2171 Honda CR-V 4 [2012 - 2015] Crossover 2.2 i-DTEC AT 4WD (150 hp)
800 lei
Buzaauto
2061

800 lei
DezLucian
132
![Compresor AC Cod: XI 447280-2960 Honda HR-V 2 [2015 - 2018] Crossover 1.6 i-DTEC MT (120 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-ac-cod-xi-447280-2960-honda-hr-v-2-2015/compresor-ac-cod-xi-447280-2960-honda-hr-v-2-2015-35bae107f7d480271f8-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor AC Cod: XI 447280-2960 Honda HR-V 2 [2015 - 2018] Crossover 1.6 i-DTEC MT (120 hp)
800 lei
Buzaauto
2061

800 lei
DezLucian
132
![Compresor AC Cod: 38800-R1C-Z010-M2 Honda Civic 9 [2012 - 2015] Hatchback 5-usi 2.2 i-DTEC MT (150 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-ac-cod-38800-r1c-z010-m2-honda-civic-9/compresor-ac-cod-38800-r1c-z010-m2-honda-civic-9-54fc41074c05e8ff89e-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor AC Cod: 38800-R1C-Z010-M2 Honda Civic 9 [2012 - 2015] Hatchback 5-usi 2.2 i-DTEC MT (150 hp)
800 lei
Buzaauto
2061
![Compresor AC Cod: 447260-6342 Honda CR-V 3 [2006 - 2009] Crossover 2.2 CTDi MT 4WD (140 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-ac-cod-447260-6342-honda-cr-v-3-2006/compresor-ac-cod-447260-6342-honda-cr-v-3-2006-4aa441073a9f3898862-0-0-0-0-0.jpg)
800 lei
Buzaauto
2061
Piese auto din categoria
Compresor AC
Honda
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.