Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...


Anunţurile magazinului de piese

1286 lei
TopTechAuto
2591

1030 lei
TopTechAuto
2591

NISSENS Compresor, climatizare 89492 model DAEWOO LACETTI hatchback (KLAN) 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
1030 lei
TopTechAuto
2591

1030 lei
TopTechAuto
2591

1030 lei
TopTechAuto
2591

NISSENS Compresor, climatizare 89221 la CHEVROLET LACETTI combi (J200) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
1171 lei
TopTechAuto
2591

NISSENS Compresor, climatizare 89221 model DAEWOO LACETTI hatchback (KLAN) 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
1171 lei
TopTechAuto
2591

1171 lei
TopTechAuto
2591

Compresor, climatizare NISSENS 89221 compatibil cu DAEWOO LACETTI limuzina 1999 2000 2001 2002 2003
1171 lei
TopTechAuto
2591

1171 lei
TopTechAuto
2591

1286 lei
TopTechAuto
2591

NRF Compresor, climatizare 32484 la CHEVROLET LACETTI combi (J200) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
997 lei
TopTechAuto
2591

997 lei
TopTechAuto
2591

Compresor, climatizare NRF 32484 model CHEVROLET LACETTI limuzina (J200) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
997 lei
TopTechAuto
2591

Compresor, climatizare NRF 32484 la masina DAEWOO LACETTI hatchback (KLAN) 2004 2005 2006 2007 2008 2009
997 lei
TopTechAuto
2591

1103 lei
TopTechAuto
2591

1103 lei
TopTechAuto
2591

Compresor, climatizare NRF 32220 se potriveste la CHEVROLET LACETTI limuzina (J200) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
1103 lei
TopTechAuto
2591

1103 lei
TopTechAuto
2591

1103 lei
TopTechAuto
2591

Compresor, climatizare ELSTOCK 51-0501 model CHEVROLET LACETTI combi (J200) 2007 2008 2009 2010 2011 2012
1113 lei
TopTechAuto
2591

1113 lei
TopTechAuto
2591

880 lei
TopTechAuto
2591

THERMOTEC Compresor, climatizare KTT090370 pentru DAEWOO LACETTI hatchback (KLAN) 2004 2005 2006 2007 2008 2009
880 lei
TopTechAuto
2591

880 lei
TopTechAuto
2591
Piese auto din categoria
Compresor AC
Daewoo Lacetti
- adăugate de toptechauto.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.