Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...


Anunţurile magazinului de piese

1504 lei
TopTechAuto
2574

1191 lei
TopTechAuto
2574

Compresor, climatizare NISSENS 89261 la DAEWOO MATIZ Caseta/ Hatchback (KLA4) 1998 1999 2000 2001 2002
1191 lei
TopTechAuto
2574

1191 lei
TopTechAuto
2574

1191 lei
TopTechAuto
2574

NISSENS Compresor, climatizare 89492 model CHEVROLET LACETTI combi (J200) 2005 2006 2007 2008 2009 2010
1030 lei
TopTechAuto
2574

Compresor, climatizare NISSENS 89492 pentru DAEWOO KALOS (KLAS) 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
1030 lei
TopTechAuto
2574

1030 lei
TopTechAuto
2574

NISSENS Compresor, climatizare 89492 model DAEWOO LACETTI hatchback (KLAN) 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
1030 lei
TopTechAuto
2574

1030 lei
TopTechAuto
2574

1030 lei
TopTechAuto
2574

NISSENS Compresor, climatizare 89492 la CHEVROLET NUBIRA combi 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
1030 lei
TopTechAuto
2574

1030 lei
TopTechAuto
2574

Compresor, climatizare NISSENS 89492 model DAEWOO KALOS limuzina (KLAS) 2002 2003 2004
1030 lei
TopTechAuto
2574

NISSENS Compresor, climatizare 89492 se potriveste la CHEVROLET AVEO / KALOS limuzina (T250, T255) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
1030 lei
TopTechAuto
2574

1030 lei
TopTechAuto
2574

1030 lei
TopTechAuto
2574

NISSENS Compresor, climatizare 89275 pentru masina CHEVROLET AVEO / KALOS limuzina (T250, T255) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
1393 lei
TopTechAuto
2574

1393 lei
TopTechAuto
2574

1393 lei
TopTechAuto
2574

Compresor, climatizare NISSENS 89275 pentru masina DAEWOO KALOS limuzina (KLAS) 2002 2003 2004
1393 lei
TopTechAuto
2574

1393 lei
TopTechAuto
2574

842 lei
TopTechAuto
2574

Compresor, climatizare NISSENS 89257 la masina DAEWOO NUBIRA limuzina (J100) 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
842 lei
TopTechAuto
2574

842 lei
TopTechAuto
2574

842 lei
TopTechAuto
2574
Piese auto din categoria
Compresor AC
Daewoo
- adăugate de toptechauto.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.