Marcă / Model
Alfa Romeo
63
Audi
85
BMW
541
Chevrolet
17
Chrysler
10
Citroen
142
Dacia
145
Daewoo
1
Dodge
3
Fiat
133
Ford
157
Honda
9
Hyundai
13
Isuzu
1
Iveco
11
Jaguar
16
Jeep
28
Kia
8
Lancia
33
Land Rover
38
Mazda
23
Mercedes
522
Mini
13
Mitsubishi
9
Nissan
98
Opel
309
Peugeot
199
Porsche
2
Renault
307
Saab
10
Seat
43
Skoda
77
Smart
1
Subaru
1
Suzuki
14
Toyota
12
Volkswagen
236
Volvo
12
vezi toate [+]
Județ
Alba
1
Arad
270
Arges
18
Bacau
53
Bihor
292
Bistrita-Nasaud
1
Botosani
45
Braila
2
Brasov
4
Bucuresti
62
Buzau
189
Caras-Severin
9
Cluj
14
Constanta
11
Dambovita
64
Dolj
113
Galati
137
Gorj
2
Harghita
2
Iasi
65
Ilfov
123
Maramures
163
Mures
76
Neamt
36
Olt
1
Prahova
150
Salaj
14
Suceava
794
Teleorman
35
Timis
2
Valcea
5
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
99 lei
DezmaOradea
1516
125 lei
DezmaAuto
15170
300 lei
LandRover
3812
Releu Bujii Mazda 6 CX5 CX-5 2.2 Diesel Skyactive An 2013-2014-2015-2016-2017 Cod SH01-18650 Dezmembrez Mazda CX5 2.2 Diesel Skyactive 4x4 An 2013-2014-2015-2016-2017 - Dezmembrari Arad
150 lei
BMWautodez
1064
150 lei
BMWautodez
1064
045907282A Releu bujii Skoda Fabia 1.2 TDI 55kw Euro 5 CFW din 2009 2010 2011 2012 2013
89 lei
Piesetargoviste
1882
300 lei
DezmembrariPitesti
1401
Releu bujii Toyota Hilux 3.0 d 1KD-FTV din 2010 2011 2012 2013 cod 28551-30010
250 lei
DezmembrariPitesti
1401
piese din dezmembrari pe
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.