Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
55 lei
Autoeshop
8127
55 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL KADETT E Cabriolet (43B_), OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) - TOPRAN 202 011
539 lei
Pieseautodetop
3392
80 lei
Comnico
4674
54 lei
PieseAutoSuceava
5291
Modul de aprindere (4 pin) OPEL ASCONA C, CORSA A, CORSA A TR, KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO, MANTA B 1.2/1.3 08.79-03.93
118 lei
Xdrive016
8358
55 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere OPEL CORSA A hatchback (93_, 94_, 98_, 99_) - Cod intern: W20138825 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8127
542 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_) - Cod intern: W20138825 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8127
121 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL KADETT E Cabriolet (43B_), OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) - MEAT & DORIA 10015
124 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL KADETT E Cabriolet (43B_), OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) - FACET 9.4003
98 lei
Pieseautodetop
3392
432 lei
Pieseautodetop
3392
611 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere PEUGEOT J5 bus (280P), PEUGEOT 104, OPEL MONZA E (39_, 49_) - BOSCH 0 227 100 123
375 lei
Pieseautodetop
3392
339 lei
Pieseautodetop
3392
348 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL KADETT E Cabriolet (43B_), OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) - BERU ZM016
247 lei
Pieseautodetop
3392
211 lei
Pieseautodetop
3392
340 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere PEUGEOT J5 bus (280P), PEUGEOT 104, OPEL MONZA E (39_, 49_) - HELLA 5DA 006 623-001
262 lei
Pieseautodetop
3392
324 lei
Pieseautodetop
3392
Piese auto din categoria
Aprindere electronica
Opel Combo C
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.