Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW GOLF Mk III (1H1) - MOBILETRON IG-B018
138 lei
Pieseautodetop
3391
Comutator aprindere VOLKSWAGEN GOLF VI (5K1) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN JETTA III (1K2) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
187 lei
Pieseautodetop
3391
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6), VW POLO limuzina (6KV2) - HCO 138420
124 lei
Pieseautodetop
3391
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN NEW BEETLE (9C1, 1C1) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN NEW BEETLE Cabriolet (1Y7) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN PASSAT (3A2, 35I) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN PASSAT (3C2) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3B5) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere VOLKSWAGEN PHAETON (3D_) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
Piese auto din categoria
Aprindere electronica
Audi A4 B7
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.