Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

207 lei
TopTechAuto
2734

103 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor portbagaj STABILUS VW TRANSPORTER T4 caroserie (70A, 70H, 7DA, 7DH) 1990-2003 - 8455CH
103 lei
TopTechAuto
2734

206 lei
TopTechAuto
2734

206 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor Monroe VW TRANSPORTER T4 caroserie (70A, 70H, 7DA, 7DH) 1990-2003 - V2065
206 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor Monroe VW TRANSPORTER T4 platou / sasiu (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL, 7DM) 1990-2003 - V2065
206 lei
TopTechAuto
2734

76 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor portbagaj STABILUS VW KOMBI T2 caroserie (21, 23, 7X) 1992-2000 - 2446TP
298 lei
TopTechAuto
2734

298 lei
TopTechAuto
2734

298 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor portbagaj STABILUS VW TRANSPORTER T4 caroserie (70A, 70H, 7DA, 7DH) 1990-2003 - 2446TP
298 lei
TopTechAuto
2734

110 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor puntea spate Magnum Technology VW TRANSPORTER T4 bus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7DJ) 1990-2003 - AGW039MT
110 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor puntea spate Magnum Technology VW TRANSPORTER T4 caroserie (70A, 70H, 7DA, 7DH) 1990-2003 - AGW039MT
110 lei
TopTechAuto
2734

110 lei
TopTechAuto
2734

285 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor SACHS VW TRANSPORTER T4 caroserie (70A, 70H, 7DA, 7DH) 1990-2003 - 350 705
285 lei
TopTechAuto
2734

285 lei
TopTechAuto
2734

166 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor de legatura, instalatie. de injectie STABILUS AUDI 100 C4 limuzina (4A2) 1990-1994 - 817862
166 lei
TopTechAuto
2734

166 lei
TopTechAuto
2734

166 lei
TopTechAuto
2734

Amortizor de legatura, instalatie. de injectie STABILUS VW TRANSPORTER T4 platou / sasiu (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL, 7DM) 1992-2003 - 817862
166 lei
TopTechAuto
2734

99 lei
TopTechAuto
2734

99 lei
TopTechAuto
2734
Piese auto din categoria
Amortizoare
Volkswagen T4
Suceava - adăugate de toptechauto.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.