Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

Amortizor punte fata Magnum Technology AUDI 80 B2 limuzina (811, 813, 814, 819, 853) 1978-1987 - AHW016MT
110 lei
TopTechAuto
2739

110 lei
TopTechAuto
2739

110 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor punte fata Magnum Technology AUDI 80 B4 limuzina (8C2) 1991-1994 - AHW016MT
110 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor punte fata Magnum Technology AUDI 90 B2 (813, 814, 853) 1984-1987 - AHW016MT
110 lei
TopTechAuto
2739

110 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor punte fata Magnum Technology AUDI COUPE B2 (81, 855, 856) 1980-1988 - AHW016MT
110 lei
TopTechAuto
2739

110 lei
TopTechAuto
2739

110 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor punte fata Magnum Technology VW PASSAT B2 (32B) 1979-1989 - AHW016MT
110 lei
TopTechAuto
2739

110 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor punte fata Magnum Technology VW PASSAT B2 limuzina (32B) 1984-1988 - AHW016MT
110 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor punte fata Magnum Technology VW SANTANA (32B) 1981-1984 - AHW016MT
110 lei
TopTechAuto
2739

126 lei
TopTechAuto
2739

126 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor puntea spate Magnum Technology VW GOLF II (19E, 1G1) 1983-1992 - AHW026MT
126 lei
TopTechAuto
2739

126 lei
TopTechAuto
2739

126 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor puntea spate Magnum Technology VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1998-2002 - AHW026MT
126 lei
TopTechAuto
2739

126 lei
TopTechAuto
2739

126 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor puntea spate Magnum Technology VW PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1988-1996 - AHW026MT
126 lei
TopTechAuto
2739

126 lei
TopTechAuto
2739

126 lei
TopTechAuto
2739

Amortizor puntea spate Magnum Technology VW POLO III CLASSIC (6V2) 1996-2002 - AHW026MT
126 lei
TopTechAuto
2739
Piese auto din categoria
Amortizoare
Volkswagen Passat B4
Suceava - adăugate de toptechauto.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.