Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


498 lei
EDez
731
![Amortizor spate dreapta Volkswagen VW Passat CC [facelift] [2012 - 2017] Sedan FACELIFT, MOTOR 2.0 DIESEL](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-dreapta-volkswagen-vw-passat-cc/amortizor-spate-dreapta-volkswagen-vw-passat-cc-68777fc1121e036b5a-0-0-0-0-0.jpg)
600 lei
Buzaauto
2064

Amortizor dreapta fata Volkswagen Passat CC (2008-2012) 2.0 Motorina 2012, ELECTRIC / 1T0412103A
400 lei
Danlupastean
4330

Telescop stanga fata Volkswagen Passat CC facelift (2012-2016) 2.0 tdi CFFB 3C0413031D
498 lei
EDez
731

Telescop stanga spate electric Volkswagen Passat CC facelift (2012-2016) 2.0 tdi CFFB 3C0512009N
371 lei
EDez
731

371 lei
EDez
731
![Amortizor spate stanga Volkswagen VW Passat CC [facelift] [2012 - 2017] Sedan FACELIFT, MOTOR 2.0 DIESEL](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-stanga-volkswagen-vw-passat-cc/amortizor-spate-stanga-volkswagen-vw-passat-cc-68777fc1121e036b5a-0-0-0-0-0.jpg)
600 lei
Buzaauto
2064

Amortizor dreapta fata Volkswagen Passat CC facelift (2012-2016) 2.0 tdi CFFB 3C0413031D
498 lei
EDez
731
![Amortizor spate dreapta Volkswagen VW Passat CC [2008 - 2012] Sedan 2.0 TDI BlueMotion DSG (170 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-dreapta-volkswagen-vw-passat-cc/amortizor-spate-dreapta-volkswagen-vw-passat-cc-a83ddfbdfad00b9349-0-0-0-0-0.jpg)
200 lei
Buzaauto
2064

498 lei
EDez
731
![Amortizor spate stanga Volkswagen VW Passat CC [2008 - 2012] Sedan 2.0 TDI BlueMotion DSG (170 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-stanga-volkswagen-vw-passat-cc/amortizor-spate-stanga-volkswagen-vw-passat-cc-a83ddfbdfad00b9349-0-0-0-0-0.jpg)
200 lei
Buzaauto
2064
Piese auto din categoria
Amortizoare
Volkswagen Passat CC
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.