Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

116 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor puntea spate Magnum Technology SEAT IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 2008-2015 - AGW089MT
116 lei
TopTechAuto
2727

116 lei
TopTechAuto
2727

116 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor puntea spate Magnum Technology SKODA FABIA III Praktik (NJ5) 2014-2022 - AGW089MT
116 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor puntea spate Magnum Technology VW FOX hatchback (5Z1, 5Z3, 5Z4) 2005-2011 - AGW089MT
116 lei
TopTechAuto
2727

116 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor puntea spate Magnum Technology VW POLO V (6R1, 6C1) 2010-2022 - AGW089MT
116 lei
TopTechAuto
2727

167 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor punte fata Magnum Technology SEAT IBIZA III (6L1) 2002-2009 - AGA004MT
167 lei
TopTechAuto
2727

167 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor punte fata Magnum Technology SKODA FABIA I Combi (6Y5) 2000-2007 - AGA004MT
167 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor punte fata Magnum Technology SKODA FABIA I Praktik (6Y5) 2000-2007 - AGA004MT
167 lei
TopTechAuto
2727

167 lei
TopTechAuto
2727

167 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor punte fata Magnum Technology SKODA FABIA II (542) 2006-2014 - AGA004MT
167 lei
TopTechAuto
2727

167 lei
TopTechAuto
2727

167 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor punte fata Magnum Technology SKODA ROOMSTER Praktik (5J) 2007-2015 - AGA004MT
167 lei
TopTechAuto
2727

167 lei
TopTechAuto
2727

167 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor punte fata Magnum Technology VW POLO IV (9N_, 9A_) 2001-2009 - AGA004MT
167 lei
TopTechAuto
2727

167 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor punte fata Magnum Technology VW POLO IV limuzina (9A4, 9A2, 9N2, 9A6) 2002-2012 - AGA004MT
167 lei
TopTechAuto
2727

Amortizor punte fata Magnum Technology VW POLO IV limuzina (9N2, 9N4) 2003-2010 - AGA004MT
167 lei
TopTechAuto
2727
Piese auto din categoria
Amortizoare
Volkswagen Fox
Suceava - adăugate de toptechauto.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.