Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
386 lei
Autoeshop
8280
256 lei
Autoeshop
8280
Amortizor punte fata stanga VOLVO V40 12- - Cod intern: W20287163 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
386 lei
Autoeshop
8280
256 lei
Autoeshop
8280
259 lei
Autoeshop
8280
Amortizor punte fata stanga VOLVO V40 12- - Cod intern: W20105827 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
232 lei
Autoeshop
8280
Amortizor punte spate stanga/dreapta VOLVO V40 1.5-2.5 03.12- - Cod intern: W20187970 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
198 lei
Autoeshop
8280
478 lei
Autoeshop
8280
Amortizor punte fata stanga VOLVO V40 1.5-2.5 12- - Cod intern: W20039897 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
486 lei
Autoeshop
8280
281 lei
Autoeshop
8280
366 lei
Autoeshop
8280
Amortizor VOLVO V40 hatchback - Cod intern: W20288034 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
366 lei
Autoeshop
8280
298 lei
Autoeshop
8280
Amortizor punte fata dreapta VOLVO V40 12- - Cod intern: W20039900 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
478 lei
Autoeshop
8280
Amortizor punte fata stanga VOLVO V40 05/00- GAZ - Cod intern: W20039094 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
376 lei
Autoeshop
8280
274 lei
Autoeshop
8280
376 lei
Autoeshop
8280
Amortizor punte fata dreapta VOLVO S40/V40 -99 CARISMA - Cod intern: W20038920 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
354 lei
Autoeshop
8280
354 lei
Autoeshop
8280
234 lei
Autoeshop
8280
Amortizor punte fata dreapta VOLVO V40 05/00- GAZ - Cod intern: W20105820 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8280
214 lei
Autoeshop
8280
158 lei
Autoeshop
8280
Amortizor punte spate VOLVO V40 GAZ 00- - Cod intern: W20127512 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
90 lei
Autoeshop
8280
166 lei
Autoeshop
8280
166 lei
Autoeshop
8280
Piese auto din categoria
Amortizoare
Volvo V40
Baciu Cluj.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.