Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
211 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte spate SAAB 9-3 2,0-2,3 98-02 SPORTOWE ZAW. - Cod intern: W20040239 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
292 lei
Autoeshop
8136
253 lei
Autoeshop
8136
287 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata dreapta SAAB 9-3 02- - Cod intern: W20128166 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
149 lei
Autoeshop
8136
150 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte spate stanga/dreapta SAAB 9-3 1.8-2.2D 09.02-02.15 - Cod intern: W20128167 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
91 lei
Autoeshop
8136
310 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte spate stanga/dreapta SAAB 9-5 1.9-3.0 d 09.97-12.09 - Cod intern: W20187203 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
272 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte spate stanga/dreapta SAAB 900 I, 900 II, 9-3 2.0-2.5 11.85-08.03 - Cod intern: W20187285 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
165 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata dreapta SAAB 9-3 (YS3F) 02- - Cod intern: W20186581 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
277 lei
Autoeshop
8136
325 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata stanga SAAB 9-3 02- - Cod intern: W20196633 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
250 lei
Autoeshop
8136
250 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte spate SAAB 9-3 02- - Cod intern: W20196635 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
124 lei
Autoeshop
8136
214 lei
Autoeshop
8136
125 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata stanga SAAB 9-3 02- B4 GAZ - Cod intern: W20288075 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
548 lei
Autoeshop
8136
548 lei
Autoeshop
8136
310 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte spate SAAB 9-3 - Cod intern: W20286573 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
287 lei
Autoeshop
8136
Amortizor SAAB 9-3 Cabriolet (YS3F) - Cod intern: W20128165 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
150 lei
Autoeshop
8136
Piese auto din categoria
Amortizoare
Saab 9-3
Cluj.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.