Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
177 lei
Autoeshop
8212
227 lei
Autoeshop
8212
Amortizor OPEL VIVARO platou/sasiu (E7) - Cod intern: W20187945 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
247 lei
Autoeshop
8212
227 lei
Autoeshop
8212
227 lei
Autoeshop
8212
Amortizor NISSAN PRIMASTAR platou/sasiu - Cod intern: W20166657 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
227 lei
Autoeshop
8212
Amortizor NISSAN PIXO (UA0) - Cod intern: W20166657 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
227 lei
Autoeshop
8212
227 lei
Autoeshop
8212
Amortizor OPEL VIVARO caroserie - Cod intern: W20166657 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
227 lei
Autoeshop
8212
227 lei
Autoeshop
8212
227 lei
Autoeshop
8212
Amortizor OPEL VIVARO Combi (J7) - Cod intern: W20166657 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
227 lei
Autoeshop
8212
227 lei
Autoeshop
8212
Amortizor RENAULT TRAFIC II platou/sasiu (EL) - Cod intern: W20166657 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
227 lei
Autoeshop
8212
Amortizor RENAULT TRAFIC II bus (JL) - Cod intern: W20166657 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
227 lei
Autoeshop
8212
290 lei
Autoeshop
8212
Amortizor punte fata RENAULT TRAFIC III 14- 1,6 DCI/ OPEL VIVARO/ FIAT TALENTO GAZ - Cod intern: W20127733 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
207 lei
Autoeshop
8212
264 lei
Autoeshop
8212
Amortizor punte fata stanga/dreapta NISSAN PRIMASTAR OPEL VIVARO RENAULT TRAFIC II 1.6 d-2.5D 03.01- - Cod intern: W20186748 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
342 lei
Autoeshop
8212
285 lei
Autoeshop
8212
142 lei
Autoeshop
8212
Amortizor punte spate OPEL VIVARO/TRAFIC 01- 1,9-2,5 - Cod intern: W20287877 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
264 lei
Autoeshop
8212
300 lei
Autoeshop
8212
207 lei
Autoeshop
8212
Piese auto din categoria
Amortizoare
Opel Vivaro
Cluj. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.