Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

189 lei
TopTechAuto
2622

34 lei
TopTechAuto
2622

MEYLE amortizor montare puntea spate 0267250014 la masina MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S202) 1996 1997 1998 1999 2000 2001
198 lei
TopTechAuto
2622

51 lei
TopTechAuto
2622

50 lei
TopTechAuto
2622

Magnum Technology amortizor AGM036MT montare puntea spate se potriveste la MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S202) 1996 1997 1998 1999 2000 2001
152 lei
TopTechAuto
2622

Magnum Technology amortizor AGM047MT montare punte fata la masina MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S202) 1996 1997 1998 1999 2000 2001
137 lei
TopTechAuto
2622

161 lei
TopTechAuto
2622

MAXGEAR amortizor 11-0248 montare puntea spate pentru masina MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S202) 1996 1997 1998 1999 2000 2001
137 lei
TopTechAuto
2622

295 lei
TopTechAuto
2622

169 lei
TopTechAuto
2622

Amortizor JAPANPARTS MM-00290 montare punte fata se potriveste la MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S202) 1996 1997 1998 1999 2000 2001
190 lei
TopTechAuto
2622

239 lei
TopTechAuto
2622

Amortizor KYB montare puntea spate 553185 model MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S202) 1996 1997 1998 1999 2000 2001
252 lei
TopTechAuto
2622

SACHS amortizor 317377 la masina MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S202) 1996 1997 1998 1999 2000 2001
347 lei
TopTechAuto
2622

346 lei
TopTechAuto
2622

65 lei
TopTechAuto
2622

Amortizor, directie STABILUS 0305CA la masina MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S202) 1996 1997 1998 1999 2000 2001
145 lei
TopTechAuto
2622

238 lei
TopTechAuto
2622

226 lei
TopTechAuto
2622

MEYLE Amortizor, directie montare punte fata 0260460161 la MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S202) 1996 1997 1998 1999 2000 2001
118 lei
TopTechAuto
2622

236 lei
TopTechAuto
2622

127 lei
TopTechAuto
2622
Piese auto din categoria
Amortizoare
Mercedes C-Class S202
Suceava - adăugate de toptechauto.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.