Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
318 lei
Autoeshop
8127
219 lei
Autoeshop
8127
Amortizor punte spate MAZDA 5 1,8-2,0 05- - Cod intern: W20105741 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
147 lei
Autoeshop
8127
103 lei
Autoeshop
8127
235 lei
Autoeshop
8127
Amortizor punte fata dreapta MAZDA 5 1.6 d/1.8/2.0 09.10- - Cod intern: W20186985 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
346 lei
Autoeshop
8127
Amortizor punte fata stanga MAZDA 5 1.6 d/1.8/2.0 09.10- - Cod intern: W20186986 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
346 lei
Autoeshop
8127
138 lei
Autoeshop
8127
Amortizor punte spate MAZDA 5 05- - Cod intern: W20286590 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
305 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
162 lei
Autoeshop
8127
Amortizor MAZDA 5 (CW) - Cod intern: W20197098 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
162 lei
Autoeshop
8127
128 lei
Autoeshop
8127
Amortizor MAZDA 3 limuzina (BM) - Cod intern: W20197083 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
138 lei
Autoeshop
8127
Amortizor MAZDA 5 (CR19) - Cod intern: W20197083 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
138 lei
Autoeshop
8127
138 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Amortizor MAZDA 5 (CR19) - Cod intern: W20127787 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
181 lei
Autoeshop
8127
181 lei
Autoeshop
8127
88 lei
Autoeshop
8127
Amortizor fata MAZDA 5 (CW) - Cod intern: W20127644 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8127
103 lei
Autoeshop
8127
103 lei
Autoeshop
8127
Amortizor spate MAZDA 5 (CW) - Cod intern: W20127646 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
103 lei
Autoeshop
8127
89 lei
Autoeshop
8127
166 lei
Autoeshop
8127
Amortizor fata MAZDA 5 (CR19) - Cod intern: W20127486 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
166 lei
Autoeshop
8127
Amortizor MAZDA 3 limuzina (BM) - Cod intern: W20187888 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
235 lei
Autoeshop
8127
Piese auto din categoria
Amortizoare
Mazda 5
Baciu Cluj.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.