Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
683 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte fata stanga LEXUS NX ( Z1 ) 300 AWD (AGZ15 ) 17- - Cod intern: W20039752 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
438 lei
Autoeshop
8126
438 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte spate stanga LEXUS RX300 03- - Cod intern: W20039795 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
367 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte spate dreapta LEXUS RX300 03- - Cod intern: W20039796 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
367 lei
Autoeshop
8126
524 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte fata stanga LEXUS IS200D/220D/250 II - Cod intern: W20128059 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
211 lei
Autoeshop
8126
211 lei
Autoeshop
8126
271 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte spate stanga/dreapta LEXUS IS III ( E3 ) 13- - Cod intern: W20187980 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
452 lei
Autoeshop
8126
643 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte fata stanga LEXUS GS 3.0 04.05-11.11 - Cod intern: W20187890 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
643 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte spate stanga/dreapta LEXUS LEXUS GS 3.0 04.05-11.11 - Cod intern: W20187891 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
670 lei
Autoeshop
8126
578 lei
Autoeshop
8126
602 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte fata stanga LEXUS IS II 2.5 10.05-03.13 - Cod intern: W20187896 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
578 lei
Autoeshop
8126
726 lei
Autoeshop
8126
726 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte spate stanga/dreapta LEXUS LEXUS IS II 2.5/3.5 V6 10.05- - Cod intern: W20187899 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
742 lei
Autoeshop
8126
469 lei
Autoeshop
8126
445 lei
Autoeshop
8126
Amortizor punte fata stanga/dreapta LEXUS LEXUS IS I 2.0 04.99-07.05 - Cod intern: W20187093 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
444 lei
Autoeshop
8126
454 lei
Autoeshop
8126
577 lei
Autoeshop
8126
Piese auto din categoria
Amortizoare
Lexus
Cluj.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.