Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
191 lei
TopTechAuto
943
193 lei
TopTechAuto
943
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga IVECO DAILY I Van KAYABA KYB444300 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989
193 lei
TopTechAuto
943
193 lei
TopTechAuto
943
193 lei
TopTechAuto
943
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga IVECO DAILY I Platform/Chassis KAYABA KYB444302 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989
191 lei
TopTechAuto
943
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga IVECO DAILY I Van KAYABA KYB444302 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989
191 lei
TopTechAuto
943
191 lei
TopTechAuto
943
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga IVECO DAILY I Platform/Chassis KAYABA KYB444303 1985 1986 1987 1988 1989
191 lei
TopTechAuto
943
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga IVECO DAILY I Van KAYABA KYB444303 1985 1986 1987 1988 1989
191 lei
TopTechAuto
943
191 lei
TopTechAuto
943
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga IVECO DAILY II Platform/Chassis KAYABA KYB444303 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
191 lei
TopTechAuto
943
191 lei
TopTechAuto
943
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga IVECO DAILY II Van KAYABA KYB444303 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
191 lei
TopTechAuto
943
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga IVECO DAILY I Platform/Chassis KAYABA KYB444305 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989
191 lei
TopTechAuto
943
191 lei
TopTechAuto
943
191 lei
TopTechAuto
943
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga IVECO DAILY II Van KAYABA KYB444302 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
191 lei
TopTechAuto
943
140 lei
TopTechAuto
943
140 lei
TopTechAuto
943
Piese auto din categoria
Amortizoare
Iveco Daily I
Radauti Suceava.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: