Filtrează rezultatele
Județ
Arad
1
Arges
4
Bacau
2
Bihor
3
Brasov
2
Bucuresti
5
Buzau
152
Cluj
2
Constanta
1
Dolj
1
Ialomita
3
Iasi
1
Ilfov
2
Mures
2
Neamt
9
Olt
13
Prahova
11
Suceava
6
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...


160 lei
AutoJon
1848
![Amortizor / Telescop fata stanga IVECO Daily 4 [2006 - 2011] Autoutilitara fara prelata 4-usi 3.0 JTD MT (146 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-telescop-fata-stanga-iveco-daily-4-2006/amortizor-telescop-fata-stanga-iveco-daily-4-2006-4aaa1108ddb1882ee80-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor / Telescop fata stanga IVECO Daily 4 [2006 - 2011] Autoutilitara fara prelata 4-usi 3.0 JTD MT (146 hp)
200 lei
DDGdezmembrari
303
![Amortizor telescop 2653nh 0150n IVECO Stralis generatia [2014 - 2019] 460 cp 11.2 euro 6 F3GFE611B cursor 11](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-telescop-2653nh-0150n-iveco-stralis/amortizor-telescop-2653nh-0150n-iveco-stralis-65225108471f001e23f-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor telescop 2653nh 0150n IVECO Stralis generatia [2014 - 2019] 460 cp 11.2 euro 6 F3GFE611B cursor 11
125 lei
LuxAutoDEZ
2336

400 lei
Dezpetriuc
5744
![Amortizor fata stanga IVECO Daily 4 [2006 - 2011] Autoutilitara duba 5-usi 3.0 JTD MT (136 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-fata-stanga-iveco-daily-4-2006-2011/amortizor-fata-stanga-iveco-daily-4-2006-2011-e93a9102ddcbc842916-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
DDGdezmembrari
303
![Amortizor fata dreapta IVECO Daily 4 [2006 - 2011] Autoutilitara duba 5-usi 3.0 JTD MT (136 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-fata-dreapta-iveco-daily-4-2006-2011/amortizor-fata-dreapta-iveco-daily-4-2006-2011-e93a9102ddcbc842916-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
DDGdezmembrari
303

Set amortizoare spate Iveco Daily 3 (2006->) 2.3 Motorina 2020, 5802392684
600 lei
Danlupastean
4252
Piese auto din categoria
Amortizoare
Iveco
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.