Filtrează rezultatele
Județ
Arad
3
Arges
2
Bihor
36
Bucuresti
1
Cluj
7
Iasi
1
Ilfov
2
Maramures
4
Mures
8
Neamt
13
Prahova
2
Salaj
2
Suceava
5
Vaslui
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...

![Amortizor / Telescop fata dreapta Ford S-Max [2006 - 2010] Minivan 2.0 TDCi MT (143 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-telescop-fata-dreapta-ford-s-max-2006/amortizor-telescop-fata-dreapta-ford-s-max-2006-9d80310d11ea40cc3ba-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
Dacsif_auto
2733
![Amortizor fata 6G91-18K001-AB 2.0 tdci QXWA Ford S-Max [2006 - 2010] 2.0 tdci QXWA](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-fata-6g91-18k001-ab-2-0-tdci-qxwa-ford/amortizor-fata-6g91-18k001-ab-2-0-tdci-qxwa-ford-ea19e10b73c8906275c-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor fata 6G91-18K001-AB 2.0 tdci QXWA Ford S-Max [2006 - 2010] 2.0 tdci QXWA
250 lei
LuxAutoDEZ2
1226

Amortizor stanga fata, cod 6G91-18K001-ABJ, Ford S-Max 1, 1.8 TDCI, QYWA (id:472480)
168 lei
DezmaOradea
2637
![Amortizor fata 6G91-18K001-AB 2.0 tdci QXWA Ford S-Max [2006 - 2010] 2.0 tdci QXWA](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-fata-6g91-18k001-ab-2-0-tdci-qxwa-ford/amortizor-fata-6g91-18k001-ab-2-0-tdci-qxwa-ford-ea19e10b73c8906275c-0-0-0-0-0.jpg)
250 lei
LuxAutoDEZ
2357
![Amortizor stanga fata Ford S-Max 1 [Fabr 2006-2010] 6G91-18K001-ABK 1.8 TDCI C18DC 1.8 TDCI C18DC 92KW / 125CP](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-stanga-fata-ford-s-max-1-fabr-2006-2010/amortizor-stanga-fata-ford-s-max-1-fabr-2006-2010-0d3b910c26080050e80-0-0-0-0-0.jpg)
56 lei
Dezmembraru
3153

200 lei
Antony
2002

AMORTIZOR + FUZETA DREAPTA FATA FORD S-MAX DIN 2010, COD: 6G91-18045-ABL
1000 lei
PloiestiDezmembrari
1861

Set Amortizoare Spate originale Ford Galaxy / S-Max 2009, 2.0tdci cod 6G91-180800-FA
150 lei
DezHorpazIasi
3327
Piese auto din categoria
Amortizoare
Ford S-Max
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.