Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
256 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata FIAT BRAVO 1,4/1,9D 07- - Cod intern: W20039416 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
356 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata FIAT BRAVO 1,9/2,0D 07- 150KM - Cod intern: W20039419 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
356 lei
Autoeshop
8136
170 lei
Autoeshop
8136
240 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata FIAT BRAVO/A GAZ 1,4/1,6 - Cod intern: W20105432 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
184 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte spate FIAT STILO/BRAVO 07- - Cod intern: W20105467 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
138 lei
Autoeshop
8136
84 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata FIAT STILO 01-/BRAVO 07- - Cod intern: W20127529 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
129 lei
Autoeshop
8136
89 lei
Autoeshop
8136
80 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata FIAT STILO 01-/BRAVO 07- - Cod intern: W20166627 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
222 lei
Autoeshop
8136
193 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata stanga/dreapta FIAT BRAVA, BRAVO I 1.2 16V-1.9 10.95-12.02 (KYB CLASSIC) - Cod intern: W20188113 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
188 lei
Autoeshop
8136
338 lei
Autoeshop
8136
256 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte spate FIAT BRAVO II 1,4/1,6D-2,0D 07- - Cod intern: W20196533 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
125 lei
Autoeshop
8136
366 lei
Autoeshop
8136
221 lei
Autoeshop
8136
Amortizor punte fata FIAT STILO 01-/BRAVO 06- GAZ - Cod intern: W20287048 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
8136
246 lei
Autoeshop
8136
138 lei
Autoeshop
8136
Amortizor spate LANCIA Delta III (844) (An fabricatie 08.2008 - 08.2014, 105 - 200 CP, Diesel, Benzina, Benzina/Gaz petrolier (LPG)) - Cod intern: W20105467 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
138 lei
Autoeshop
8136
138 lei
Autoeshop
8136
84 lei
Autoeshop
8136
Piese auto din categoria
Amortizoare
Fiat Bravo
Cluj.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.