E36
161
E39
34
E46
228
E60
68
E61
71
E63
4
E64
4
E65
7
E66
7
E81
184
E82
178
E87
184
E88
163
E90
231
E91
200
E92
212
E93
182
F06
40
F07
22
F10
59
F11
74
F12
40
F13
26
F20
193
F21
193
F22
187
F23
160
F30
189
F31
146
F32
171
F33
161
F34
165
F36
124
F40
3
F44
3
F45
57
F46
57
G14
2
G15
2
G20
5
G30
17
G31
19
i3
3
X1
75
X1 F48
57
X2 F39
26
X3 E83
16
X3 F25
24
X3 G01
6
X4 F26
24
X4 G02
6
X5 E53
11
X5 E70
26
X5 F15
38
X6 E71
18
X6 F16
38
Z4 E85
7
Z4 E86
6
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
311 lei
TopTechAuto
867
1913 lei
TopTechAuto
867
1913 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga BMW 6 (E24) SACHS 100 388 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989
311 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga BMW 3 (E30) SACHS 105 750 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991
257 lei
TopTechAuto
867
257 lei
TopTechAuto
867
257 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga BMW Z1 Roadster SACHS 105 750 1988 1989 1990 1991
257 lei
TopTechAuto
867
610 lei
TopTechAuto
867
610 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Stanga BMW X5 (E70) SACHS 315 313 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
508 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Stanga BMW X6 (E71, E72) SACHS 315 313 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
508 lei
TopTechAuto
867
508 lei
TopTechAuto
867
508 lei
TopTechAuto
867
437 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Stanga BMW X5 (F15, F85) SACHS 318 432 2013 2014 2015 2016 2017 2018
460 lei
TopTechAuto
867
460 lei
TopTechAuto
867
460 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta BMW X5 (F15, F85) SACHS 318 433 2013 2014 2015 2016 2017 2018
460 lei
TopTechAuto
867
Piese auto din categoria
Amortizoare
BMW
Radauti Suceava.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.