Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
600 lei
AutoHima
861
320 lei
Pitstopdiesel
1219
299 lei
Razvanalexandrus
18
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W, K74T) 2.5 TD (K94W) 115cp 133cp 99cp MITSUBISHI MR204853 1998
387 lei
TopTechAuto
867
119 lei
Expertauto1
14498
737 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI GALANT VIII Estate (EA_, EC_) 2.0 TDI (EA6W) 90cp MITSUBISHI MR258166 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
737 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI SPACE WAGON (N3_W, N4_W) 2.0 TD (N38W) 82cp MITSUBISHI MR204853 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998
387 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D 4WD (V98W, V88W) 3.2 4WD (V98W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) 160cp 170cp 192cp 200cp MITSUBISHI MR258166 2007
737 lei
TopTechAuto
867
119 lei
Expertauto1
14498
737 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI SPACE WAGON (N9_W, N8_W) 2.0 133cp MITSUBISHI MR204853 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
387 lei
TopTechAuto
867
119 lei
Expertauto1
14498
737 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI GALANT VIII (EA_) 2.0 (EA2A) 133cp 136cp MITSUBISHI MR204853 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
387 lei
TopTechAuto
867
119 lei
Expertauto1
14498
387 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI GALANT VIII Estate (EA_, EC_) 2.0 (EA2W) 133cp 136cp MITSUBISHI MR204853 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
387 lei
TopTechAuto
867
119 lei
Expertauto1
14498
387 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO MITSUBISHI LANCER VII Estate (CS_W, CT_W) 2.0 (CS9W) 135cp MITSUBISHI MR204853 2003 2004 2005 2006 2007
387 lei
TopTechAuto
867
Convertizor presiune turbo Mitsubishi Pajero 3 (2000-2007)[V7_W,V6_W] #1 K5T47776
119 lei
Expertauto1
14498
Piese auto din categoria
Actuator turbo
Mitsubishi Pajero
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.
Vezi şi ofertele pentru: