Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
2
Arges
2
Bucuresti
40
Calarasi
2
Dambovita
3
Dolj
1
Iasi
3
Ilfov
1
Maramures
1
Prahova
1
Suceava
5
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
60 lei
AUTOPRO
5947
Releu bujii Opel Insignia A 2.0 CDTI an 2009 2010 2011 2012 cod 55572812
179 lei
Piesetargoviste
1882
200 lei
Gmcconecotrade
2537
80 lei
EcoPieseAuto
1832
80 lei
EcoPieseAuto
1832
80 lei
EcoPieseAuto
1832
80 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu Bujii Opel Insignia A 2013/07-2017/12 2.0 CDTi 4x4 120KW 163CP Cod 55557760 / 55 557 760
80 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu Bujii Opel Insignia A Tourer 2015/07-2017/03 1.6 CDTi 100KW 136CP Cod 55557760 / 55 557 760
80 lei
EcoPieseAuto
1832
Piese auto din categoria
Releu bujii
Opel Insignia A
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.