Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
123 lei
TopTechAuto
888
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (2148800001S MEYLE) ALFA ROMEO,Citroen,FIAT,LANCIA,PEUGEOT
455 lei
PieseAutoSuceava
5329
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FIAT MULTIPLA (186) (1999 - 2010) FEBI BILSTEIN 44177 piesa NOUA
384 lei
AutopiesaRO
10731
174 lei
PieseMania
709
Releu bujii incandescente FIAT MULTIPLA (186) (1999 - 2010) MEAT & DORIA 7243000
221 lei
PieseMania
709
358 lei
Autoeshop
8151
Unitate de control bujii incandescente CITROEN C5 III Break (TD_) - Cod intern: W20279105 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
358 lei
Autoeshop
8151
145 lei
AutopiesaRO
10731
171 lei
PieseAutoSuceava
5329
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FIAT MULTIPLA (186) (1999 - 2010) FEBI BILSTEIN 44177
307 lei
OnePlusAuto
438
307 lei
OnePlusAuto
438
167 lei
Expertauto1
14562
Piese auto din categoria
Releu bujii
Fiat MULTIPLA
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.