Județ
Alba
1
Arad
3
Bacau
2
Bihor
4
Bucuresti
53
Buzau
2
Cluj
24
Dolj
2
Giurgiu
46
Ilfov
8
Maramures
2
Mures
1
Neamt
12
Prahova
4
Salaj
1
Suceava
103
Timis
32
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
139 lei
PieseMania
695
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente IVECO DAILY III caroserie inchisa/combi (1997 - 2007) FEBI BILSTEIN 12746 piesa NOUA
289 lei
AutopiesaRO
10703
Unitate de control bujii incandescente IVECO DAILY VI caroserie inchisa/combi - OEM - BOSCH: 0281003039|0 281 003 039 - W02636776 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
228 lei
Autoeshop
8125
Unitate de control,bujii incandescente Iveco DAILY I caroserie inchisa/combi 1978-1998 #2 0281003005
297 lei
Expertauto1
14445
Releu bujii incandescente Fiat Ducato 2 (244), Ducato 3 (250), Iveco Daily 4, Daily 5, Daily 6, Power, 2.2D, 2.3D, 3.0 d, Bosch, 55198090
146 lei
Bestautovest
35178
668 lei
Pieseautodetop
3391
100 lei
Dezmembrarialx
2830
200 lei
Autoeshop
8125
Unitate de control,bujii incandescente IVECO DAILY V autobasculanta (2011 - 2014) BOSCH 0 281 003 039
122 lei
OnePlusAuto
435
Unitate de control,bujii incandescente IVECO DAILY VI caroserie inchisa/combi (2014 - 2016) BOSCH 0 281 003 039
122 lei
OnePlusAuto
435
Releu bujii Fiat Ducato Peugeot Boxer Iveco Daily 2008 3.0 cod 0281003039
100 lei
ExpertinPiese
5041
iveco daily
din categoriaReleu bujii
Iveco
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.