Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

253 lei
TopTechAuto
2615

221 lei
TopTechAuto
2615

Cupla, ventilator radiator TOPRAN 400925 pentru masina MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) 1996 1997 1998 1999 2000
196 lei
TopTechAuto
2615

343 lei
TopTechAuto
2615

235 lei
TopTechAuto
2615

Cupla, ventilator radiator NRF 49622 pentru masina MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
284 lei
TopTechAuto
2615

Cupla, ventilator radiator NRF 49615 la masina MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) 1999 2000 2001 2002 2003
353 lei
TopTechAuto
2615

166 lei
TopTechAuto
2615

THERMOTEC Cupla, ventilator radiator D5M012TT pentru masina MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
165 lei
TopTechAuto
2615

197 lei
TopTechAuto
2615

218 lei
TopTechAuto
2615

Cupla, ventilator radiator TOPRAN 401189 la MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) 1996 1997 1998 1999
198 lei
TopTechAuto
2615

183 lei
TopTechAuto
2615

Cupla, ventilator radiator TOPRAN 400605 pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) 1996 1997 1998 1999 2000
208 lei
TopTechAuto
2615

TOPRAN Cupla, ventilator radiator 400607 pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) 1996 1997 1998 1999
175 lei
TopTechAuto
2615

608 lei
TopTechAuto
2615

287 lei
TopTechAuto
2615

NRF Cupla, ventilator radiator 49617 pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) 1996 1997 1998 1999
265 lei
TopTechAuto
2615

240 lei
TopTechAuto
2615

230 lei
TopTechAuto
2615

MEYLE Cupla, ventilator radiator 0140200057 la MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) 1996 1997 1998 1999 2000
238 lei
TopTechAuto
2615

208 lei
TopTechAuto
2615

157 lei
TopTechAuto
2615
Piese auto din categoria
Vascocuplaj
Mercedes E-Class S210
- adăugate de toptechauto.Vascocuplajul poate fi folosit la autovehicule pe post de diferential blocant central sau la sistemul de racire, la ventilator. Acesta este mai des intalnit la sistemul de racire. Vascocuplajul are in interiorul sau mai multe placi apropiate, dar si un lichid vascos pe baza de silicon. La temperaturile mici ale motorului, ventilatorul se va misca mult mai incet decat axul de la vibrochen, insa, la incalzirea motorului, lichidul se va intari, iar placile din interiorul vascocuplajului se vor suda, astfel ca ventilatorul va ajunge la o viteza egala cu cea a axului.