Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

219 lei
TopTechAuto
2615

253 lei
TopTechAuto
2615

Cupla, ventilator radiator TOPRAN 401185 pentru masina MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1997 1998 1999 2000
197 lei
TopTechAuto
2615

253 lei
TopTechAuto
2615

204 lei
TopTechAuto
2615

Cupla, ventilator radiator NRF 49583 pentru masina MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
240 lei
TopTechAuto
2615

MEYLE Cupla, ventilator radiator 0140200057 pentru masina MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
238 lei
TopTechAuto
2615

144 lei
TopTechAuto
2615

Cupla, ventilator radiator THERMOTEC D5M012TT se potriveste la MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1997 1998 1999 2000
165 lei
TopTechAuto
2615

892 lei
TopTechAuto
2615

218 lei
TopTechAuto
2615

TOPRAN Cupla, ventilator radiator 400607 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
175 lei
TopTechAuto
2615

208 lei
TopTechAuto
2615

FEBI BILSTEIN Cupla, ventilator radiator 17999 compatibil cu MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1995 1996 1997 1998 1999 2000
287 lei
TopTechAuto
2615

FEBI BILSTEIN Cupla, ventilator radiator 17855 model MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
202 lei
TopTechAuto
2615

276 lei
TopTechAuto
2615

343 lei
TopTechAuto
2615

Cupla, ventilator radiator NRF 49673 compatibil cu MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
186 lei
TopTechAuto
2615

239 lei
TopTechAuto
2615

130 lei
TopTechAuto
2615
Piese auto din categoria
Vascocuplaj
Mercedes C-Class W202
- adăugate de toptechauto.Vascocuplajul poate fi folosit la autovehicule pe post de diferential blocant central sau la sistemul de racire, la ventilator. Acesta este mai des intalnit la sistemul de racire. Vascocuplajul are in interiorul sau mai multe placi apropiate, dar si un lichid vascos pe baza de silicon. La temperaturile mici ale motorului, ventilatorul se va misca mult mai incet decat axul de la vibrochen, insa, la incalzirea motorului, lichidul se va intari, iar placile din interiorul vascocuplajului se vor suda, astfel ca ventilatorul va ajunge la o viteza egala cu cea a axului.